OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 5 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Uppdragets fokus, som Affärsförvaltare trafiksäkerhet järnväg, är i första hand att följa upp trafiksäkerhetsfrågor i trafikavtalen, vilket innefattar trafiksäkerheten.
I detta inkluderas månatlig uppföljning och möten med leverantörer kopplat till trafiksäkerhet. Uppföljning av leverantörens utredningar av händelser samt delta riskanalyser vid förändring. Det innebär även att sammanställa underlag och analysera utfall för att vidare rapportera sakområdet i organisationen. Samt att utgöra ett stöd till organisationen i trafiksäkerhetsfrågor kopplat till spårtrafiken.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 4 års dokumenterad operativ erfarenhet av trafiksäkerhetsarbete inom spårtrafik
- Minst 1 års dokumenterad administrativ erfarenhet av arbete med säkerhetsstyrningssystem inom spårtrafik
- Minst 1 uppdrag/anställning dokumenterad erfarenhet av att arbetat med avvikelsehantering kopplat till olyckor och tillbud inom spårtrafik
- Minst 1 uppdrag/anställning dokumenterad erfarenhet av arbete med järnvägsdrift utifrån lagar, krav och riktlinjer samt nationella och internationella regler.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 1 års erfarenhet av att ha lett utredningsarbete kopplat till olyckor och tillbud inom spårtrafik
- Minst 1 års erfarenhet av att ha lett riskanalysarbete inom trafiksäkerhet spårtrafik
- Minst 1 års erfarenhet av att ha deltagit eller lett revisioner kopplat till trafiksäkerhet inom spårtrafik
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström