Affärshandläggare till Handlarfinans

Affärshandläggare till Handlarfinans

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett jobb där ingen arbetsdag är den andra lik och du får arbeta administrativt och ha kontakt med kunder? Handlarfinans Sverige AB befinner sig i en expansiv fas där du har möjlighet att vara med på resan och utvecklas tillsammans med företaget. De är ett motiverat gäng med familjär stämning som tillsammans bygger företaget, där du som Affärshandläggare är avgörande för att den dagliga driften ska flyta på så smidigt som möjligt!

OM TJÄNSTEN
Handlarfinans är ett ledande fintech-bolag inom B2B-bilhandel som befinner sig i en kraftig expansionsfas. Genom sina finansieringslösningar erbjuder de sina kunder möjligheten att maximera sin inköpsförmåga. Handlarfinans har funnits sedan 2018 och finns i dagsläget i Sverige och Finland. På kontoret i Stockholm är de cirka 20 anställda där de nu söker någon som vill komma in med driv, noggrannhet och servicekänsla.

Exempel på arbetsuppgifter

ARBETSUPPGIFTER
Administrera affärer i Handlarfinans affärssystem
Kommunicera med kunder och leverantörer via chatt, mail och telefon
Hantera inköpsfakturor
Hantera olika avtal och kontrakt digitalt
Hantera olika administrativa uppgifter i Excel, Word och det egna affärssystemet

VI SÖKER DIG SOM

Du trivs att arbeta i team och har en positiv attityd och inställning samt en hög arbetsmoral. Du är duktig på att hantera kunder och drivs av att vända ett samtal och få 100% nöjda kunder. Utöver det ser vi gärna att du:
- Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller arbetserfarenhet inom ekonomi, administration eller service där du är van vid att ha kundkontakt och ge god service
- Har en god datorvana och har lätt för att lära dig nya system
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen

Som person är du


* Själgående med hög ambition
* Serviceinriktad
* Relationsskapande
* Flexibel


Övrig information


* Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Du kommer att arbeta 8-17 vanligtvis men gå på ett rullande schema där du kommer att arbeta helg en gång i månaden och kväll någon gång i veckan veckan där får chans att arbeta hemifrån vid lite mer flexibla tider.
* Placering: Tegeluddsvägen 80, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer på deras hemsida: Om oss - Handlarfinans

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2023
  • Ansök senast: 15 juni 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


6 oktober 2024

Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024