OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PEMA Arbetskraft är specialister på bemanning inom industri, verkstad, lager och andra närliggande branscher. Sedan starten 1997 har vi erbjudit våra kunder truckförare, svetsare, montörer, lager- och produktionspersonal med öppen och serviceinriktad attityd. Idag är vi ca 350 anställda och kommer att omsätta ung 100 mkr 2006. Vi har kontor i Norrköping, Mjölby, Nyköping och Malmö. Din uppgift blir att driva HR-frågor kopplat till verksamhetens kort- och långsiktiga mål. Du blir också en resurs när det gäller försäljning och marknadsföring både mot våra kunder och framtida medarbetare. Du kommer att arbeta operativt med personalfrågor såsom rekrytering, kompetensutveckling, anställningsvillkor och avtal, försäkringsfrågor, praktiska arbetsmiljöfrågor, personalsociala frågor som t ex rehabilitering och skapa rutiner som effektiviserar och stöder vår kärnverksamhet. Du har lägst gymnasiekompetens, gärna någon påbyggnad inom HR, ekonomi/ marknad & försäljning. Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, företrädesvis från verkstads- och/eller industriföretag. Meriterande är om du har jobbat med marknad och försäljning. Som person är du handlingskraftig, engagerad och strukturerad. Vi förutsätter att du, i allra högsta grad, vill vara delaktig i företagets affärsmässiga mål samtidigt som du bidrar med ditt kunnande inom HR-området.