OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Medlinks medarbetare är drivna och affärsinriktade personer som alla aktivt bidrar till Medlinks framgångar. Vi arbetar i ett tight och positivt team där alla stöttar varandra och har kul ihop. Arbetet är tempofyllt och varje medarbetares prestation spelar en avgörande roll.
Just nu söker vi dig som troligen är i början av din karriär. Kanske har du jobbat något eller några år inom försäljning, du har märkt att du är duktig på att bygga relationer och att inge förtroende och du gillar tanken på att utvecklas vidare inom relationsskapande försäljning. Vi vill träffa dig som har en stark tro på din egen förmåga, besitter en kombination av kreativitet och social självsäkerhet och som verkligen drivs av att prestera för att uppnå dina mål. Vi söker en aktiv person som får saker och ting ur händerna. Vår verksamhet växer och vi behöver dig som bemanningsansvarig i något av våra bemanningsteam.
Din roll
Som bemanningsansvarig är din huvudsakliga uppgift att skapa, vidareutveckla och vårda relationer med nya och befintliga kunder och kandidater. Du ansvarar för hela bemanningsprocessen från bearbetning och kontaktskapande till offerering, förhandling och projektledning samt leverans och uppföljning. Till din hjälp finns våra bemanningskoordinatorer som hanterar de administrativa rutinerna för att du och dina kollegor ska ha mer tid över för att skapa relationer och affärer.
För att lyckas i rollen
Du är ytterst målfokuserad, prestationsinriktad och uthållig.
Du är en skicklig relationsskapare som har mycket lätt för att kommunicera med olika människor och målgrupper.
Du har tidigare arbetat med försäljning, gärna tjänsteförsäljning, och du har haft goda försäljningsresultat. Erfarenhet från arbete inom vården och/eller av bemanning eller rekrytering är också meriterande.
Du arbetar ambitiöst för att leverera service, kvalitet och engagemang i varje led med stort självförtroende.
Du är en duktig nätverkare med förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer både med konsulter och kunder.
Du har en utbildning på lägst gymnasienivå och minst 3 års arbetslivserfarenhet.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift och är en van datoranvändare.
Din personlighet är viktigare än din formella bakgrund. Vi fäster stor vikt vid att du motiveras av att ha höga krav på dig själv, har hög energi och passionerat fokuserar på att skapa lönsamma och långsiktiga affärsrelationer. Du är en kommunikativ, inflytelserik och kundorienterad ”doer”.
Vi erbjuder
Vi erbjuder en riktigt spännande roll i ett ungt och dynamiskt företag, förmånliga anställningsvillkor och en god arbetsmiljö med positiva och engagerade kollegor.
Ansök
Vill du veta mer eller har frågor är du varmt välkommen att kontakta Karin Lindbom, HR-ansvarig på 073-777 44 92. Du kan också läsa mer om oss på www.medlink.se
Skicka in din ansökan med CV samt personligt brev till karin.lindbom@medlink.se. Ange ”bemanningsansvarig ” i ämnesraden. Då intervjuer kommer att ske löpande vill vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!