OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver bli fler, därför söker vi nu dig som…
• Idag är anställd och jobbar inom bemanning/ konsult/ rekryteringsbranschen, men vill starta eget och ser fördelarna med att ingå i ett sammanhang samt slippa göra allt själv från början
• Själv har ett företag med motsvarande inriktning inom interim/ rekrytering, men hellre vill ingå i ett sammanhang och ser möjligheterna med det
• Är intresserad att inom kort bli erbjuden ett delägarskap
• Vill ingå i ett välrenommerat företag med återkommande kunder och mycket goda referenser
• Vill fortsätta utveckla ett affärsområde och själv vara med på en personlig utvecklingsresa
Om du svarat Ja på någon/några av frågorna ovan kan du vara den vi söker - läs vidare...
Vad erbjuder vi dig!
• Du kommer att ingå i ett sammanhang av drivna och erfarna kollegor som kommer ge dig stöd för att du ska lyckas i rollen och samtidigt utvecklas som person.
• Vi ger dig verktyg och material inom marknadsföring, försäljning, rekrytering, konsultuthyrning och mycket annat som krävs i det dagliga arbetet.
• Bra kundreferenser som ger möjligheter till nya kunder/affärer.
• Du får vara med och sätta din prägel och påverka ditt arbete på riktig, där du inte bara bygger för andra utan även för dig själv.
Vem är du?
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av försäljning och affärsutveckling från vår bransch, där ditt eget driv och dina sociala samt affärsmässiga egenskaper är viktiga för att lyckas i rollen.
Du behöver ha ett nätverk i Öresundsregionen som är relevant för våra tjänster inom interim och rekrytering. Vidare ser du dig själv som en relationsbyggare som älskar försäljning – affärer – och mötet med människor. Och – för att trivas med oss är du en prestigelös lagspelare som omsätter ord till handling.
Det är även viktigt att du uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska i både tal och skrift samt behärskar MS Office i framför allt Word, Excel och Powerpoint.
Om tjänsten:
Din vardag består av att prospektera nya uppdrag, utveckla kundrelationer samt att på sikt driva hela processen från start till mål i rollen som Konsultchef för vår konsultverksamhet inom interim. Du arbetar mot en överenskommen budget kopplat mot gemensamma mål, och med din erfarenhet och kompetens kommer du därutöver att bidra med att utveckla hela affärsområdet tillsammans med oss.
Nu ser vi fram mot att se hur just du kommer att komplettera oss!
Ansökan
Varmt välkommen med din intresseanmälan senast 2024-09-09.
Vi kommer att tillämpa löpande urval och rekommenderar att du inkommer med din intresseanmälan snarast möjligt. I samband med att du skickar dina handlingar till oss godkänner du samtidigt att vi får ta del av och spara dina personliga handlingar enligt GDPR.
Vid frågor om oss och tjänsten, vänligen kontakta Sophie Åhlander på 073- 521 65 17 eller Göran Möllerström på 0729-63 23 63.
Placering: Malmö, Lund, Helsingborg. Hybridarbete
Besök oss gärna på:
Hemsida: https://www.inways.se
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/inways-ab/
Jobbtyp: Heltid/ deltid efter överenskommelse
Vi ser InWays som en tillväxtfabrik för både människor och företag, där vi som samarbetspartner har som ambition att skapa långsiktig utveckling och lönsamhet för våra kunder. Vi erbjuder tjänster inom företagsutveckling, chefsstöd, interimslösningar och rekrytering på chefs- och specialistnivå. Inom affärsområdet interim har vi valt att fokusera på att tillsätta chefer och specialister på tidsbegränsade uppdrag, där några av våra inriktningar är Ekonomi, HR, Sälj & Marknad samt ledare med roller på högsta ledningsnivå.
Vi som jobbar på InWays älskar kunder, människor, relationer, affärer, utveckling och att ha roligt på vägen. Vi gillar inte prestige, utan hjälps åt att nå våra mål genom att samverka och byta erfarenheter.
Krav:
Körkort:
* B (Personbil)
Tillgång till:
* Personbil