Affärsinriktad säljare och konsultchef inom HR tjänster

Arbetsbeskrivning

Konsultchef
Är du nyfiken på människor, vill arbeta nära kund och älskar att göra affärer?

Det går bra för Randstad i Sverige och vi växer inom alla områden. I Västerås fortsätter vi vår satsning på interim management och söker nu dig som operativt vill ansvara för att utveckla affären.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Västerås

Omfattning: Heltid, provanställning tillämpas

Arbetsbeskrivning
Som ansvarig för att sälja och utveckla affären interim management bearbetar du marknaden med fokus på kontaktpersoner på ledningsgruppsnivå genom att utveckla affärsrelationer på ett professionellt och coachande sätt. Du fångar kundens behov och genomför tillsättningar med förstklassig kvalitet och service. I ditt ansvar ingår att ha löpande dialog och avstämning med befintliga underleverantörer ute på uppdrag hos kund. På Randstad får du ett tydligt fokus där du blir expert på att hyra ut chefer och specialister på din lokala arbetsmarknad. Till din hjälp har du alla kunskaper som ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag besitter.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med försäljning, rekrytering och affärer. Vi tror att du arbetar med eller har arbetat med bemanning, konsulting eller rekrytering och vill nu ta nästa steg i karriären. Med fördel har du en akademisk bakgrund och erfarenhet från antingen marknadsföring, ekonomi eller HR. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och kombinerar ett passionerat intresse för människor med en stark drivkraft att göra affärer. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. B-körkort är ett krav då våra kunder återfinns runt om i Västmanland.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Du är duktig på att bygga förtroende och skapa långsiktiga relationer och har förmåga att såväl engagera dina konsulter som att bidra till en positiv atmosfär på kontoret. Du har integritet och kan arbeta självständigt under tidspress. För att lyckas i rollen krävs det att du är strukturerad och organiserad med en förmåga att växla mellan komplex rådgivning och arbetsuppgifter av administrativ karaktär.

Randstad kan erbjuda dig en spännande och variationsrik roll i en professionell och samtidigt personlig miljö där vi delar ett starkt engagemang för att leverera hög kvalitet och kompetens till våra kunder.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vår närvaro på den svenska marknaden blir mer och mer märkbar och vi växer stadigt med många spännande karriärmöjligheter för den som vill ge det lilla extra. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Naturligtvis kommer vi att ställa höga krav på dig, men är du rätt person kommer du i gengäld att få mycket tillbaka.

Sista ansökningsdag: Välkommen med din ansökan via www.randstad.se [ http://www.randstad.se/ ] senast den 11 april 2017, tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag så sök gärna idag.

För information: Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Branch Manager; Elin Andersson på telefon 0733-43 49 13.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 29 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb