Affärsmässig kundservicemedarbetare inom fordonsindustrin sökes

Arbetsbeskrivning

MSX International är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom fordonsbranschen inom affärsutveckling men också genom outsourcade helhetslösningar. Vi är stolta över vårt team av experter som levererar mätbara resultat med hög kvalité och bidrar till företagets vision att bli ”partner of choice” för alla våra kunder och intressenter

I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att ge information och lösa olika problem från befintliga bilkunder. Syftet med rollen är att öka kundnöjdheten hos biltillverkarens kunder genom att leverera förstklassig kommunikation och service.

Arbetsuppgifter:
- Analysera information gällande kunders servicehistorik ur befintligt ordersystem.
- Kommunicera till återförsäljare åtgärder som behöver vidtas för att säkerhetsställa ökad kundnöjdhet.
- Informera återförsäljare om supportfunktioner som tillhandahålls för ökad service.
- Uppföljning av avslutade serviceprocesser.
- Proaktivt bearbeta befintliga bilkunder samt erbjuda dem bilmärkets förstklassiga serviceerbjudanden.

Omfattning och arbetsplats:
Placering i Stockholmsområdet. Anställning sker hos oss på MSX International. Vi erbjuder en heltidsanställning med tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Din bakgrund:
- Tidigare erfarenhet från arbete med administration och kundservice eller verkstadsdrift.
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.
- Grundläggande it-kunskaper samt van användare av Office-paketet.

Är du den vi söker?
Då du dagligen kommer att arbeta mot återförsäljare och hantera serviceärenden främst via mejl och telefon ser vi att du har en god kommunikativ förmåga. Vidare tror vi att för att lyckas i rollen blir det viktigt att du är affärsmässig, utåtriktad och initiativrik. Eftersom du behandlar data i utsatta ordersystem ser vi att du även besitter en god analytisk förmåga.

Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag där du har möjligheten att utvecklas både personligt och professionellt. Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och personalförmåner kopplade till Benify.

Ansökan:
Låter tjänsten rätt för dig? Sök redan idag! Då alla ansökningar behandlas löpande kan tjänsten tillsättas innan sista publiceringsdatum.

Har du frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta:
Josefine Regnér, Recruitment Specialist +46 709 22 76 27

Besök gärna www.msxi.com för mer information.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd Göteborg
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Tills vidare
  • Publicerat: 16 februari 2017

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024