Affärsmässig orderkoordinator till Telenor

Arbetsbeskrivning

Affärsmässig orderkoordinator till Telenor
Har du erfarenhet från telekombranschen och är på jakt efter en ny möjlighet inom administration? Telenor erbjuder sina anställda stora möjligheter till personlig utveckling och söker, för start 14 augusti, en orderadministratör till sitt kontor vid Slussen i Stockholm. Vi söker dig som är initiativtagande och tillsammans med oss vill vidareutveckla företaget. Vill du vara med på vår resa? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, 8-17. För start 14 augusti och med uppdrag till 14 februari 2018 (med möjlighet till förlängning).

Om Telenor:
Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän. Och det kommer ständigt nya lösningar, som gör det digitala livet enklare och roligare. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare. Snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om. Det är här Telenor kommer in.

Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.

Arbetsbeskrivning:
Som orderkoordinator hanterar du beställningar av både mobila och fasta tjänster vilket gör att du får en bred kunskap om Telenors tjänster och produkter. I rollen ansvarar du primärt för att granska avtal och orderunderlag liksom att registrera beställningar i leveranssystemet. Du sitter i ett öppet kontorslandskap på en arbetsplats som präglas av frihet under ansvar. Det är högt i tak och vi erbjuder dig stora möjligheter för personlig utveckling, bara du själv har rätt inställning.

Dina arbetsuppgifter:

• Ansvara för att konfigurera och driftsätta enklare telefonitjänster.
• Ta emot beställningar och ärenden av olika karaktär i företagskundtjänsten och administrera dessa.
• Ha daglig kontakt både med säljare och leveranskoordinatorer som hanterar beställningen efter att den registrerats av dig och dina kollegor.

Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Erfarenhet från telekombranschen och av administration.
• Mycket god systemvana och färdigheter i Microsoft Office-paketet.
• God svenska och engelska i såväl tal som skrift.
För den här tjänsten söker vi dig som är affärsmässig, målinriktad och självständigt driver ditt arbete framåt. Visst är du väl också initiativtagande och kommer med förbättringsförslag gällande arbetet? Är du dessutom flexibel och samarbetsvillig kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

Plus (men inte krav) är om du har erfarenhet av orderadministration, B2B-kundtjänst och/eller från en annan koordinerande roll. Detsamma gäller om du har kunskaper i systemen Clarify, Albatross och/eller Sales Force.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-08-03, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Filip Edström | filip.edstrom@randstad.se |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 3 juli 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024

31 oktober 2024