OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hoist Group is the complete hospitality partner for hotels and public operations. With more than 20 years of proven hospitality experience, Hoist Group is the market leader in innovative High Speed Internet Access, Conference services, TV & Content solutions, PMS and back-office software as well as other guest-facing amenities. Many hotel chains, flagship independent hotels have entrusted their IT to Hoist Group. With HQ in Sweden, the company has offices in 18 countries across the EMEA region.
Vad du får om du börjar hos oss?
Välkommen till ett kompetent och affärsmässigt säljteam på Hoist Group i Stockholm! Som säljare hos oss är du en viktig person och ingår i ett säljteam med 18 säljare i Sverige och 100 säljare inom koncernen. Vi erbjuder dig en stimulerande och rolig arbetsplats på ett i sin bransch ledande företag. Vi verkar i en internationell miljö och finns etablerade i 18 länder runt om i EMEA. Vi främjar intern rörlighet och karriär inom bolaget och har många anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår resa!
Arbetet innebär uppsökande försäljning av TV och IT lösningar till både befintliga och nya kunder. Arbetet går ut på att under kundbesök fånga upp behov och utveckla dessa till en försäljning inom TV och/eller IT. Alla våra produkter, hårdvaror och kringliggande tjänster är utvecklade för att fungera optimalt i en modern hotellmiljö, och du kommer att hjälpa kunderna att öka sin service och lönsamhet. Du arbetar mot små och medelstora hotell och arbetet innebär 1-2 resdagar per vecka. Du kommer själv äga hela försäljningsprocessen, från första kontakt, kundbesök, offert och avslut.
Vem söker vi?
Vi tror att vi söker dig som har minst ett par års säljerfarenhet, gärna från uppsökande försäljning. Du har teknisk förståelse och har gärna sålt tekniska produkter/tjänster tidigare. Framför allt vill du arbeta och utvecklas inom försäljning!
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ditt engagemang, affärsmässig och målinriktad är även egenskaper vi värdesätter högt. Vidare är du en skicklig förhandlare som ser potential i affärer och människor – du strävar hela tiden efter att nå dina och företagets mål. Du är förtroendeingivande, ödmjuk, relationsskapande och öppen som person, där du kan ta till dig både förändringar och feedback med ett öppet sinne.
Du talar och skriver engelska och svenska obehindrat. Körkort är ett krav då resor ingår i tjänsten.
Är du intresserad av tjänsten eller känner någon som skulle passa in hos oss? Har du frågor om tjänsten? Du är välkommen att kontakta Christer Danielsson, Säljchef eller Åsa Järnesund, HR på 08-555 685 00.
Start: Så snart som möjligt
Lön/förmåner: Fast och rörlig lön. Förmånsbil.
Vi har kollektivavtal och erbjuder förmåner via Benify förmånsportal.
Placering: Stockholm. Resor ingår.