Affärsområdesansvarig

Affärsområdesansvarig

Arbetsbeskrivning

Tänk dig att du hade full överblick över hela ert tekniska fastighetsdokumentation. Föreställ dig att de senaste versionerna av alla ritningar och driftinstruktioner alltid fanns på rätt ställe och gick att hitta inom 30 sekunder. Hur mycket tid och pengar skulle ni spara? Med informationssystemet diffi® kan vi hjälpa hela organisationen. På köpet får du den sköna känslan av att ha full koll på läget. Läs mer på www.amax.se
Affärsområdesansvarig till vårt kontor i Örebro
- för vår befintliga kundstock i Sverige
Nu söker vi dig, som drivs av att på ett affärsmässigt sätt ta hand om våra befintliga kunder runt om i Sverige. Arbetet kräver visst resande, då du träffar kunderna, servar dem genom att svara på frågeställningar de har och även utbildar dem i vårt fastighetssystem på plats alternativt via ”teams”.

Vi söker kunder som vill förvalta sina ritningar och ta fram nya underlag, på det sättet så skiljer vi oss från andra systemleverantörer vilket våra kunder uppskattar. Du är duktig på att bygga relationer likväl som du gärna bjuder på dig själv och på det sättet behåller och vårdar våra långa kundrelationer på ett proffsigt och genuint sätt. Din roll handlar också om att utveckla våra befintliga kunder, vilket kräver viss teknisk kompetens & förståelse om fastighetsteknik, ritteknik och hur man förvaltar sina fastigheter på bästa sätt. Vi ritar främst i CAD, har du kunskap om det så underlättar det för dig i dina kundmöten.
Du kommer även att vara med vid anbudsinlämningar och bidra med dina erfarenheter och kompetenser inom områden som brand, sprinkler, larm mm. När vi får in nya projekt till företaget är du den som leder och fördelar arbetet internt på kontoret, du blir även en projektledare för de nya kunderna. Lyhörd är en god egenskap. Tjänsten innebär ett par dagars resande/vecka i Sverige, ditt resande kräver normalt inte övernattningar. Är det något som du inte behärskar idag, och vi bedömer att du har rätt personlighet och ett stort intresse av att lära dig – då kommer vi att ta hänsyn till det.
Den här rollen är en heltidsanställning hos AMAX Konsult AB, där du också kommer att få möjlighet till en förmånsbil.
Låter det här som en spännande utmaning för dig?
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till rekryteringskonsult Ulrika Goldkuhl på Best Bemanning & Rekrytering AB på telefon 070-261 15 05. Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha senast den 23/5 2021.

Sammanfattning

Postadress

Eskilsgatan 20
Eskilstuna, 63356

Liknande jobb


Säljchef

27 november 2024

Försäljnings och driftkonsult

Försäljnings och driftkonsult

26 november 2024

25 november 2024