OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Affärsområdeschef
Malmö
På Idowork AB ser vi arbetsglädje som en viktig del i vår verksamhet, ett ständigt förbättringsarbete. Vi är också lyhörda och nyfikna av oss och ser alla erfarenheter som positiva.
Om Idowork AB
Idowork AB startade i Mars 2021 med 4 medarbetare och idag är vi ca 70 medarbetare.
Vår affärsidé bygger på flexibilitet samt närhet till våra kunder och medarbetare.Vi är idag ett bemanningsföretag med inriktning på lager och logistik, där vi idag hyr ut medarbetare till företag runt om i Västra Götaland. I en sektor som följer marknadens efterfrågan finns det utmaningar när bolag växer eller står inför en tillfällig behovsvåg av personal.
Det som har gjort oss stora så snabbt är att vi har närhet till våra kunder och medarbetare, vilket gör att vi kan hjälpa till med väldigt kort varsel vid sjukdom eller toppar i verksamheten
Våra kunder värdesätter främst vår flexibilitet och kvalitet!
Din roll
Som en del i Idoworks fortsatta satsning söker vi nu en självständig och driven Områdesansvarig med stor passion för att nätverka och bygga långsiktiga affärsrelationer. I din roll kommer du att aktivt bearbeta potentiella kunder, som består av företag inom transport och logistikbranschen i Malmöregionen. Du kommer att på egen hand ansvara för uppstart och vidareutveckling av vårt kontor i Malmö. För rätt person finns alla möjligheter till vidareutveckling och karriär inom företaget.
Du ska vara aktiv i att nätverka och besöka företag. Du möter kunden i ett tidigt skede och har en fri roll där du själv skapar bästa förutsättningar för att kunden skall se nyttan och alla fördelar med vårt tjänsteutbud. Du presenterar och säljer in vårt bemanningskoncept som innebär att vi vill skapa den mest attraktiva lösningen för företagen.
Din profil
För att lyckas i rollen brinner du för att identifiera och ro affärer i hamn. Vi ser att du delar vår passion, för hos oss är rätt personlighet helt avgörande. För att lyckas i rollen som Områdesansvarig söker vi dig som är affärsdriven, handlingskraftig och strukturerad men samtidigt ödmjuk och prestigelös. Du tar dig an dina utmaningar med mod och vi vet att rätt attityd och positiv inställning är avgörande för att lyckas.
Vi söker dig som:
har erfarenhet av försäljning, B2B.
stor drivkraft och ser ”utanför boxen”
inte rädd för att ”kavla upp ärmarna”
har ett stort nätverk, samt kännedom av företagen i regionen
har förståelse för försäljningens alla delar
har hög social kompetens
kan arbeta självständigt och besitter ledaregenskaper.
Har du tidigare erfarenhet från bemanningsbranschen är det meriterande men inget krav. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.
Kontakt och ansökan
För att säkerställa hög kvalitet på vår rekryteringsprocess genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll.Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med CV och personligt brev.
Välkommen med din ansökan!