Affärsområdeschef för läkarbemanning på expansivt bemanningsföretag

Affärsområdeschef för läkarbemanning på expansivt bemanningsföretag

Arbetsbeskrivning

Hjärtligt välkommen att bli ny affärsområdeschef för läkarbemanning hos oss på PersonalExpressen!
Kort om PersonalExpressen
På PersonalExpressen bemannar vi framgångsrikt över hela landet med professionella, ambitiösa och jordnära konsulter inom sjukvården, omsorgen och skolan. Våra kunder består av såväl offentliga som privata sjukhus, vårdcentraler, äldreboenden, hemtjänster, skolor, förskolor och boenden för personer med funktionsnedsättningar.
Vi är ett starkt värdedrivet företag och är noga med att alla medarbetare hos oss delar våra humanistiska grundvärderingar, vår höga arbetsmoral samt våra höga nivåer av individuellt ansvarstagande kopplat till såväl företagets som samhällets framtid och utveckling.
PersonalExpressen har gått från att, för två år sedan, sysselsätta cirka 30 konsulter på årsbasis till att idag sysselsätta över 300 konsulter på årsbasis. Vår starka tillväxt gör oss till hela bemanningsbranschens snabbast växande företag nationellt, alla yrkeskategorier inräknade. De bakomliggande faktorerna till vår framgång består av många olika komponenter men den kanske enskilt viktigaste faktorn till att vi lyckas så väl som vi gör är att vi ser våra medarbetares individuella styrkor och sedan arbetar hårt samt målmedvetet utifrån dessa. När du arbetar hos oss kan du alltid känna dig trygg med att du får en ledning som ser allt det bästa i dig som du också ser i dig själv. Det är med detta som utgångsläge vi i lojalitet gentemot varandra bygger vår gemensamma framgång.
På PersonalExpressen har vi sedan 2017 vårt huvudkontor i centrala Stockholm men under 2022 har vi även öppnat upp ett nytt kontor i centrala Göteborg. I Stockholm kommer vi från och med januari 2023 att sitta högst upp på våning 18 i Hötorgsskrapan närmast Sergels Torg och i Göteborg sitter vi i World Trade Center.
Oavsett om du bor i Stockholm eller i Göteborg är du välkommen att söka denna tjänst hos oss. Vi är helt enkelt beredda att anpassa till vilket kontor vi förlägger tjänsten baserat på var i landet den bästa kandidaten som söker tjänsten bor någonstans.
PersonalExpressen har bedrivit verksamhet kopplat till bemanning av sjuksköterskor och undersköterskor sedan starten men gör nu en storsatsning även inom läkarbemanning där vi nyligen vunnit ramavtal med flera av landets största sjukhus. Här kommer du som ny affärsområdeschef hos oss att få en nyckelroll!
Om tjänsten som ny affärsområdeschef inom läkarbemanning hos oss
För att säkerställa en lika fin tillväxtresa framåt som den vi har haft historiskt behöver vi bli fler kompetenta och ambitiösa medarbetare som vill ta plats hos oss och driva på oss framåt inom nya områden.
Vi anställer enbart de bästa och mest ambitiösa medarbetarna i landet och vi gör det alltid med ambitionen att få behålla dessa medarbetare över lång tid. Därför kommer du som blir ny affärsområdeschef för vår läkarbemanning att kunna räkna med en extraordinärt bra löneutveckling över tid som står i paritet till dina prestationer och det ekonomiska värde du bidrar med till affärsområdet i dess helhet. Utöver din ordinarie månadslön, och många andra fina löneförmåner, kommer du att få en omsättningsbaserad bonuslön som direkt kompenserar dig för varje bemanningsaffär du driver i mål hos oss.
Att bli ny affärsområdeschef för vår läkarbemanning innebär ett stort ansvar i allmänhet men innebär ett extra stort ansvar för följande:
Rekrytering av nya läkarkonsulter till företaget. Konsultrekryteringen ska genomföras både på ett tillväxtorienterat och på ett högkvalitativt sätt. Här får du som ny affärsområdeschef hos oss en nyckelroll i att leda vårt företags riktning framåt baserat på de konsulter du först rekryterar och sedermera arbetsleder.
Prisförhandlingar/avtalsförhandlingar med kunder och löneförhandlingar/avtalsförhandlingar med konsulter.
Det yttersta ansvaret för att transformera nya potentiella kunder som kommer i kontakt med företaget till faktiskt betalande kunder som använder sig av våra bemanningstjänster. Sälj- och marknadsföringsavdelningen kommer att bistå en hel del med att få in potentiella nya kunder i kontakt med företaget men det kommer att vara ditt ansvar som affärsområdeschef att få de nya kundavtalen i mål.
Matchning mellan våra konsulters önskemål och våra kunders behov. Här gäller det att alltid ligga i framkant och därmed kunna erbjuda de bästa arbetsmarknadslösningarna både till våra kunder och till våra konsulter. Att hela tiden hålla våra konsulter och kunder välinformerade kring vad som sker i olika processer är en central nyckel till affärsmässig framgång.
Delta i PersonalExpressens generella utvecklingsarbete såväl på operativ som på strategisk nivå. Hos oss är alla medarbetare en del av ledningsarbetet och vi förväntar oss att du som blir ny affärsområdeschef hos oss engagerar dig och driver på i frågor som du själv anser skulle stärka hela vårt företag i framtiden.



Om dig som söker tjänsten som ny affärsområdeschef för vår läkarbemanning
Du som söker tjänsten får gärna känna igen dig i följande:
Du är själv utbildad läkare
Du har en akademisk examen inom t.ex. personalvetenskap, HR, beteendevetenskap eller liknande
Du har tidigare erfarenhet av arbete som chef
Du har tidigare erfarenhet av arbete med rekrytering
Du har tidigare erfarenhet av arbete med försäljning och avtalsförhandling
Du har för vana samt trivs med att arbeta hårt för att uppnå dina mål
Du är en god kommunikatör, både muntligt och skriftligt



Vi förväntar oss också att du som söker tjänsten som ny affärsområdeschef för läkarbemanning hos oss har ett starkt engagemang för samhälls- och utvecklingsfrågor i allmänhet.
Hjärtligt välkommen att söka tjänsten som ny affärsområdeschef för läkarbemanning hos redan idag!
Hos oss på PersonalExpressen ser ledningen det som sin enskilt största uppgift att skapa rätt förutsättningar för rätt person med rätt kompetens och rätt inställning att nå framgång. Vi vill att du som börjar arbeta tillsammans med oss ska få möjlighet att förädla dig själv och dina egna yrkesambitioner i samklang med prestationer som hjälper oss som företag som helhet att leva upp till våra högt uppsatta mål. Vi är personliga, engagerade och brinner för att du som får tjänsten ska komma att känna att du tas emot hos oss på absolut bästa möjliga sätt - bara så tror vi att våra gemensamma resultat kan bli enastående.
Vi ser med stor tillförsikt fram emot din ansökan och vill återigen hälsa dig hjärtligt välkommen till oss!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren

Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com

Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2022
  • Ansök senast: 19 januari 2023

Besöksadress

Aröds industriväg 66
GÖTEBORG

Postadress

Masthuggstorget 3
Göteborg, 41463

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024