OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Initium är ett nytänkande bolag som grundades 2016 med målsättningen att bli Sverigeledande inom vårt fokusområde: bemanning och rekrytering inom bygg, infrastruktur och industri.
Initium växer i rask takt och har kommit en bra bit på vägen. Vi är stolta men inte nöjda; detta är bara början!
I dagsläget har bolaget 90 anställda och vi är främst verksamma i Stockholmsområdet, men har även engagemang i andra delar av landet. Huvudkontoret ligger centralt i Stockholms innerstad.
För oss på Initium är det viktigt att man trivs på arbetsplatsen och i sin yrkesroll. Med tanke på att vi människor arbetar större delen av våra liv, anser vi att varje kollega på Initium ska känna att man starkt bidrar till företagets utveckling och skapar ett högt värde genom sitt engagemang. Denna känsla skapar vi tillsammans på daglig basis genom att samarbeta mot tydliga och stimulerande målsättningar.
På Initium har vi en prestationsfokuserad bolagskultur där medarbetarna ska se sin yrkesroll mindre som ett jobb och mer som en livsstil.
Om tjänsten
Som affärsområdeschef kommer ditt huvudfokus vara försäljning och rekrytering där du kommer att skapa din egna portfölj som sedan ska förvaltas väl med nöjda beställare som resultat. Du kommer vara "spindeln i nätet" med gott engagemang i projekten och ha god kontakt med platschef och personalen, för att säkerställa att allt går enligt plan och alla är nöjda.
Målet med denna tjänst är att få så god inblick i den nuvarande verksamheten och göra denna ännu bättre och starkare. På sikt är planen att affärsområdeschefen går över som VD för företaget.
Arbetstiderna är Mån-Fre 08-17, flex tider kan förekomma.
Vi Söker
En lösningsorienterad och driven individ som är redo att storsatsa med likasinnade kollegor för att ta bolaget till nästa nivå. Ha en stark vilja att vilja utveckla företaget men framförallt sig själv som person. Pannben behövs och förmåga att kunna köra på med ett strukturerat och effektiv tillvägagångssätt.
Du ska vara en kompetent person som har goda kunskaper inom försäljning & rekrytering. Meriterande om du har tidigare erfarenheter inom bygg, industri och måleri samt inom bemanning. En människokännare som är bra på att anpassa sig till både kunder och personal.
Ansvarsfull
Självgående
Relevant kompetens & erfarenhet
Vara med och bygga upp något stort
Driven individ med förmågan att ligga i
Kunna tänka stort och sätta höga mål
Lösningsorienterad
Vi erbjuder
En stor möjlighet att få vara med på en framgångsresa som knappt har börjat. Få vara med och bygga upp något stort tillsammans med likasinnade kollegor och bidra till företagets tillväxt på högsta nivå. Enorma utvecklingsmöjligheter, både privat och företagande.
Goda förmåner
Grundlön + bonus
Utvecklingsmöjligheter
Företags kickoff, resor m.m
Roliga aktiviteter vid tagen budget.
Konferenser
Vill du vara med på denna framgångsresa och utveckla bolaget tillsammans med ett starkt team?
Skicka in din ansökan idag!