OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett jobb där du får förtroendet att driva affärsutveckling och ansvaret att främja en inspirerande arbetsmiljö där medarbetare kan växa och hitta givande samarbeten? Vill du jobba med Sveriges ledande system för personlig assistans? Då kan du vara precis den Allevi söker till sitt affärsområde Assistans i Göteborg.
Som affärsområdeschef ansvarar du för Affärsområdets affärsplan tillsammans med ledningsgruppen. I huvudsak kommer ditt arbete att präglas av att leda och fördela arbete och främja ett gott samarbete över avdelningarna som leder till ökad lönsamhet.
Du kommer leda affärsområdets ledningsgrupp och rapporterar till Allevis försäljningschef.
En naturlig ledare med integration i fokus
Vi söker dig med erfarenhet av att leda människor och som har förmågan att lyfta blicken, få med dig gruppen och skapa givande samarbeten. Det är viktigt att du har en stark egen motor och viljan att göra skillnad.
Bra att veta!
Detta är en rekrytering där du anställs direkt av Allevi Group AB.
Heltid med tillträde i augusti/september
Är du redo ge tid till omsorgen?
Sök tjänsten som affärsområdeschef redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.
I den här rekryteringen ansvarar TEMP-TEAM för processen. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Sara Rönneberg Carr på saca@temp-team.se.
Vi ser fram emot din ansökan.