Affärsområdeschef till Gasellföretag

Affärsområdeschef till Gasellföretag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Arbetar du idag som Konsultchef och redo för nästa utmaning? Eller är du affärsområdeschef och vill vara med på en spännande resa tillsammans med oss på Bemanningskontoret.
I takt med att vi växer tillsammans med våra kunder så söker vi dig som har erfarenhet av Bemanningsbranschen och gärna då tjänsemannasektorn. Vi blev gasellföretag 2019 och är otroligt stolta över det och ser givetvis att du triggas av samma saker.

Rollen som affärsområdeschef kommer innefatta följande arbetsuppgifter:

- Vara behjälplig vid tillsättning av personal på befintliga och nya kunder vilket då innefattar hela rekryteringsprocessen samt medföljande dokumentering.
- Löpande kundbesök och kunddialog.
- Ta emot bokningar från kunder och ständigt arbeta med merförsäljning
- Avrapportering och dokumentering av KPI utfall till närmaste chef.

På sikt kommer du få skapa ditt egna team och vara ansvarig för leveransen samt personalen internt. Idag har du en konsultchef som hjälper dig.

Rollen är väldigt utmanande och givetvis utvecklande för rätt person, Du kommer att få en stor möjlighet att påverka din egen arbetsdag och arbeta operativt så väl som strategiskt. En kundbas är redan etablerad så stort fokus kommer att ligga på att bibehålla en mycket god relation med våra befintliga kunder genom kvalité i rekryteringarna samt bra konsultvård.

Din profil
Vi söker efter dig som har en god erfarenhet från Bemanningsbranschen eller liknande samt några års erfarenhet av försäljning och ledarroll. Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Intelliplan och/eller hanterat volymkunder.

För att trivas och lyckas i rollen som affärsområdeschef hos Bemanningskontoret så behöver du ha:

- En hög arbetsmoral och duktig på att arbeta självständigt.
- Trivs med utmaningar och ett högt arbetstempo.
- Strukturerad och bra på att prioritera.
- Har en vilja att prestera och leverera
- Förtroendeingivande och duktig på att skapa relationer
- Prestigelös och flexibel.
- Kommunikativ och inte rädd för att fatta beslut.
- Trivas med försäljning

Om företaget
Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start i april eller enligt överenskommelse.

Om du anser att detta är en roll för dig så skicka ditt CV och Personliga brev till catrine@bemanningskontoret.se. Vi spara inga CV efter att rekryteringsprocessen är slut.


Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning- och rekryteringsföretag som grundades 2014 i Göteborg där vi idag har vårt kontor, våra kunder är belägna i Göteborg med omnejd samt Malmö och Stockholm.

Vi är idag 8st medarbetare som jobbar internt inom företaget med runt 230 anställda konsulter. Vi är idag främst verksamma inom tjänstemannasidan och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2020
  • Ansök senast: 27 mars 2020

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

20 november 2024