OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 20 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Sektionen ansvarar för att förvalta och vidareutveckla de avtal som finns med leverantörer. I det ingår det att säkerställa att affärerna löper enligt avtal genom att följa upp servicenivåer och leveranser. Vidareutveckling av avtalen till följd av ändrade förhållanden görs bland annat genom förhandlingar och överenskommelser som dokumenteras och tas fram enligt gällande rutin för tilläggsavtal och överenskommelser.
I avtalsuppföljningen ingår även att internt säkerställa åtagande och leveranser i avtalen. Sektionen ansvarar för uppföljning av interna och externa leverantörer.
Arbetsuppgifter:
- Granskning av månadsrapporter från leverantören
- Medverka på verksamhetsmöten
- Bistå sektionen och övriga med specialistkunskaper inom området trafikproduktion, instamätningar, kundservice och biljettsystem
- Deltaga i planeringssamverkan som representant
- Deltaga i utpekade projekt som representant
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 1 års erfarenhet av avtalsförvaltning, avtalsskrivande i upphandling inom den offentliga sektorn.
- Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta I en beställarorganisation.
- Erfarenhet av arbete med insta-mätningar från minst 2 tidigare projekt.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning kopplat till expertisområdena från minst 2 tidigare projekt.
- Erfarenhet från minst en revision inom det eftersökta kompetensområdet.
- Erfarenhet från minst ett tidigare projekt med arbete inom riskhantering gällande det eftersökta kompetensområdet.
- Erfarenhet från minst 2 projekt/uppdrag av att analysera och hantera risker och avvikelser för att se och förklara för andra externa och interna parter olika orsakssamband.
- Erfarenhet från minst 2 projekt/uppdrag av att sammanställa fakta till underlag för beslut.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström