Affärsresesäljare

Affärsresesäljare

Arbetsbeskrivning

Är du redo för en ny utmaning i rollen som affärsresesäljare på Travel Service?

Travel Service är ingen vanlig resebyrå. Tvärtom är vi en av Sveriges största affärsresebyråer som utifrån stor erfarenhet och passion skapar produktpaket som är anpassade för varje kund. Sedan vår resa startade 1991 har vårt huvudfokus att leverera service genom stort engagemang för våra kunder aldrig förändrats. Vårt spann av tjänster vi erbjuder är stort – men alla har de gemensamt att de underlättar en resa, ett evenemang eller upplevelse för vår kund. Varje kollega hos oss är nyckeln till att vi är bland de bästa i branschen och vi vågar utmana oss för att bli lite bättre varje dag.

Du erbjuds:

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att vi ska ha skoj tillsammans! Vi är övertygade om att glädje och trivsel tillsammans med en unik affärsstruktur är nyckeln till vår framgång. På vårt fina kontor mitt på avenyn är stämningen hög och vi gillar att umgås med varandra. Vi firar våra måluppfyllnader tillsammans och anordnar aktiviteter och resor även inom organisationen.

I teamet kommer du befinna dig tillsammans med erfarna kollegor som gärna delar med sig av sin mångåriga erfarenhet från hela världen. Dina kollegors engagemang tillsammans med bolagets framåtlutade vision ger dig möjlighet att få befinna dig i ett spännande bolag som siktar framåt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

I rollen som affärsresesäljare på Travel Service kommer du arbeta med försäljning av resor till våra befintliga kunder och vara vår röst utåt. Du kommer arbeta med administrering av resor genom ordermottagning- och orderhantering genom mail eller telefon.

Du kommer arbeta business-to-business och genom din serviceförmåga kommer våra kunder att få ett snabbt och trevligt bemötande när de vill göra sin bokning. Din säljinriktade kommunikation och leverans leder till att dina kunder ger 11 av 10 poäng till upplevelsen.

Vi söker en person som har följande egenskaper och kunskaper:
En relationsbyggare. Du skapar och upprätthåller stabila och långsiktiga relationer med människor på alla nivåer, både internt och externt. Du har en tydlig och säljande kommunikation såväl skriftligt som muntligt.
Detaljorienterad. Du gillar att befinna dig i en miljö där kommunikation med människor är ditt arbetsverktyg och varierande i sin natur. Du är lyhörd inför både små och stora kunders behov och önskemål och strävar alltid efter att överträffa dessa.
Initiativtagare och pålitlig. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra och slutför de uppdrag du tagit dig an på bästa sätt.


Tack vare din tidigare erfarenhet från resebranschen är du insatt i vikten av att kunna arbeta strukturerat med en hög servicekänsla. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i Amadeus för bokningar av flygbiljetter

Övrig information

Ansökan: Fyll i ansökningsformuläret.

Start: Enligt överenskommelse.

Plats: Kungsportsavenyn 33

Anställningsform: Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 9 december 2022
  • Ansök senast: 9 januari 2023

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024