Arbetsbeskrivning
Blomgren TravelGroup söker en Affärsresesäljare!
Vi är en svenskägd, personlig resebyrå som specialiserat och riktat in oss på att vara allra bäst på affärsresor och grupp, – och konferensarrangemang. Vi erbjuder våra kunder varierade, flexibla och moderna reselösningar – såväl tekniskt som personligt. Vår strävan efter en extremt hög servicegrad, att göra resandet bekvämt, smidigt men också kostnadseffektivt. Våra hjärtan klappar extra hårt för vårt jobb och det ger oss glädje och lust som tillsammans med kunskap och skicklighet ger oss möjlighet att erbjuda våra kunder en service och ett engagemang utöver det vanliga.
Är du en driven person som vill utvecklas inom försäljning av resor?
Som trivs i ett sammansvetsat team där vi tillsammans gör allt – nästan. Vi söker dig som har koll på läget, och som också gillar att kolla läget
Vi älskar våra affärsresekunder som har höga förväntningar på oss och vet vad de vill. Tillsammans med dem har vi ett nära, engagerat och effektivt samarbete.
Vår erfarenhet har lärt oss att alla har sina unika behov gällande sitt affärsresande och vi är därför lyhörda för den enskilda resenärens preferenser, och följer samtidigt självklart företagens ställda resepolicy.
Vi är tillgängliga och jobbar engagerat och följsamt med en genomgående hög kvalitet, samtidigt som vi kontinuerligt verkar för att bidra till minskning av miljöbelastningen för en långsiktigt hållbar resebransch.
Blomgren TravelGroup är en resebyrå som funnits sedan 2008.
Vi är för närvarande åtta personer som jobbar med både individuellt affärsresande och grupp, - och konferens. Vår trevliga, ljusa och fräscha lokal är belägen på Luntmakargatan i centrala Stockholm – med närhet till bussar, t-bana och pendeltåg.
Nu söker vi dig som är intresserad av att komma med i vårt gäng för en tjänst som affärsresesäljare och för att hjälpa oss leverera den allra bästa möjliga servicen till våra affärskunder. Våra kunder kommer från en mängd olika branscher, alla med unika behov, resepolicys och preferenser.Det är därför viktigt att du är lyhörd, strukturerad, och initiativrik. Dessutom inte alls rädd för att hugga i där det behövs.
Här gör vi allt; från att boka, biljettera, boka om, fakturera till att vattna blommor och koka kaffe.
Vi är ett team som samarbetar nära för vår gemensamma trivsel.
En fördel är också om du har en positiv inställning till förändringar – eftersom vår bransch kontinuerligt utvecklas i en pågående omvandling.
Du bör ha minst tre års erfarenhet från resebranschen och van att arbeta i Amadeus och Linkonline. Meriterande är även kunskaper i Antares.
I rollen som affärsresesäljare arbetar du med försäljning av resor och att vara vår trevliga röst utåt i kontakten med våra kunder.
Du kommer arbeta med att boka, kommunicera, skriva ut biljetter och att fakturera.
Start enligt överenskommelse.
Heltid
Vi arbetar måndag-fredag på vårt kontor på Luntmakargatan.På måndagar och fredagar har man också möjlighet att arbeta hemifrån om man skulle vilja det.
Fast lön, 30 dgrs semester, friskvårdsbidrag,tjänstepension.
För frågor om tjänsten kontakta Rekryterare Jannica Grönqvist på 0723-240421 alt jannica@resebemanning.se