Affärsservicesupport

Arbetsbeskrivning

Är du en person som trivs med att ta ansvar i ett arbete där ingen dag är riktigt den andra lik, där arbetsuppgifterna skiftar från allt mellan support, sälj, och administration? Vill du jobba i ett bolag med stort fokus på service till våra kunder och säljare. Då är tjänsten som affärsservicesupport något för dig.
Om tjänsten
Du kommer från kontoret på Flöjelbergsgatan i Mölndal ingå i ett team på affärsservice som tillsammans har till huvuduppgift att serva Scaldia´s kunder och säljare inom hela Sverige. Utöver support kommer du också involveras i samarbeten och projekt med leverantörer och andra välkända företag inom Opti-Group såsom Papyrus, Pacudo etc.
Kunderna består av återförsäljare inom alla typer av branscher såsom kontorsvaruhandel, järnhandel etc.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Boka ordrar och supporta kunder och säljare via telefon och mail
Skapa, vårda och uppdatera avtal, kundregister och priser i samråd med säljare
Aktivt bidra till att våra säljare maximerar antalet kundbesök genom administrativ support
Proaktivt bidra till merförsäljning vid daglig kundkontakt och vid kampanjer
Administrera pris- och produktreklamationer

Om dig
För att lyckas i denna roll krävs det att du har mycket god känsla för service, är noggrann och analytisk. Som person är du prestigelös, ser till teamets bästa samtidigt som du är en problemlösare som trivs med att driva arbetsuppgifter på egen hand. Då arbetet är varierande och ingen dag är den andra riktigt lik passar det dig som är flexibel och trivs som bäst när tempot är högt och när variation är något som ger dig energi. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att ha arbetat i ett affärssystem motsvarande SAP tidigare. Vi kommer att lägga stor vikt vid att hitta rätt personlighet
Viktiga personliga egenskaper för tjänsten
Strukturerad med hög servicemindness, flexibilitet och noggrannhet
Goda kunskaper i Excel
God administrativ och analytisk förmåga
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
SAP-kompetens är starkt meriterande

Övrigt om tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Mölndal. Då vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt kommer intervjuer ske löpande och tillsättning kan ske innan ansökningstidens utgång.
Om processen
Vi använder oss av tester i vår urvalsprocess för att säkerställa en objektiv och icke diskriminerande rekrytering.
Scaldia ingår i OptiGroup som är en ledande europeisk distributionskoncern som erbjuder kundanpassade och hållbara försörjningslösningar till B2B-kunder. Bolagen inom OptiGroup specialiserar sig på att förse aktörer främst inom facility management, hotell & restaurang, hälso- & sjukvård, tillverkande industrier och den grafiska sektorn med produkter och tjänster som förbättrar effektiviteten och bidrar till en mer framgångsrik verksamhet. OptiGroup-koncernen med en nettoomsättning på 1,0 miljard EUR under 2019 och 1 600 anställda, ger support till över 90 000 kunder i 17 europeiska länder. www.optigroup.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Scaldia MÖLNDAL
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2022
  • Ansök senast: 21 juni 2022

Postadress

Flöjelbergsgatan 1C
MÖLNDAL, 43135

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024