Affärsstöd Administration och Service till Previa i Göteborg Gårda och Möln

Affärsstöd Administration och Service till Previa i Göteborg Gårda och Möln

Arbetsbeskrivning

Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Previa har 1 000 medarbetare över hela landet. Sedan 2014 ingår Previa i Falck som är Nordens största koncern inom hälsa i arbetslivet.

Previa kommer snart att byta namn och framöver gå under varumärket Falck. I januari 2023 byts bolagsnamnet, men införandet av det nya varumärket inleddes redan i april 2022 och genomförs steg för steg tills alla Previas närmare 100 enheter över hela Sverige har bytt utseende. Hela namnbytet är klart i början av 2023.

Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Previa?
Vi hjälper våra kunder att skapa resultat genom människor. Det gör vi genom att effektivisera organisationer, utveckla ledare, skapa engagemang hos medarbetare och bidra till positiva arbetsmiljöer hos våra kunder.

Vi växer i Göteborg och har fått in nya spännande kunder. Vi söker nu en administratör som vill vara med på vår resa.

Vi erbjuder plats i ett väl fungerande team där vi har nära till skratt och roligt på jobbet. Är du en lagspelare? Kom och jobba hos oss - en arbetsgivare som är expert på arbetsmiljö!

Som Affärsstöd – Administration och Service i Previa ansvarar du för att på ett effektivt och serviceinriktat sätt arbeta med intern administration, svara på förfrågningar från kund, hantera bokningar, arbeta i Previas administrativa system och ansvara för rutiner avseende IT, telefoni och annan teknisk utrustning. I rollen ingår också att vara ett stöd till våra företagsläkare kring deras medicinska administration.

Vi söker dig som har lägst gymnasieexamen och har erfarenhet av att arbeta med administration, gärna inom vård och omsorg. För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet av och vana att arbeta med kundkontakt. Du behöver även ha mycket god IT-kunskap då dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg.

Som person trivs du med att vara spindeln i nätet med en stor bredd i dina arbetsuppgifter. Du har mycket god kommunikativ förmåga och drivs av att ge professionell service och vara till hjälp för kunder och kollegor. Du är positiv och flexibel i ditt arbetssätt där du både kan arbeta självständigt och i samarbete med kollegor. Vidare är du lösningsfokuserad och arbetar strukturerat och metodiskt.

Vi erbjuder dig:

• Ett arbete i en av Sveriges framtidsbranscher
• Trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• Möjlighet till kompetensutveckling inom företagshälsa
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor


Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad 100 %. Tjänsten innebär även resor mellan våra enheter. Arbetstid helgfria vardagar 8–17.

Är du intresserad?
Vid frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Katarina Obstfelder på katarina.obstfelder@previa.se alternativt tel nr 031-335 68 18.

Välkommen med din ansökan senast 2022-11-30. Urval och intervjuer sker löpande.

Vi undanber oss kontakt från annonserings- och rekryteringsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Previa
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 113
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 113
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Operationsplanerare

Operationsplanerare

22 november 2024