Affärsstöd - Administration och Service till Previa i Helsingborg

Affärsstöd - Administration och Service till Previa i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 200 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på www.previa.se.

Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Previa?
Vi hjälper våra kunder att skapa resultat genom människor. Det gör vi genom att effektivisera organisationer, utveckla ledare, skapa engagemang hos medarbetare och bidra till positiva arbetsmiljöer hos våra kunder.

Som Affärsstöd – Administration och Service i Previa ansvarar du för att på ett effektivt och serviceinriktat sätt arbeta med intern administration, svara på förfrågningar från kund, arbeta i Previas administrativa system och ansvara för rutiner avseende IT, telefoni och annan teknisk utrustning. I rollen ingår också att ansvara för telefonservice, post och kontorsförråd.

Vi söker dig som har lägst gymnasieexamen och har erfarenhet av att arbeta brett med administration. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete i vårdrelaterad verksamhet. För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet av och vana att arbeta med kundkontakt. Du behöver även ha mycket god IT-kunskap då dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg. Du behärskar svenska i tal och skrift.

Som person trivs med att vara spindeln i nätet med en stor bredd i dina arbetsuppgifter. Du har mycket god kommunikativ förmåga och drivs av att ge professionell service och vara till hjälp för kunder och kollegor. Du är positiv och flexibel i ditt arbetssätt där du både kan arbeta självständigt och i samarbete med kollegor. Vidare är du lösningsfokuserad, noggrann och strukturerad i ditt arbete.

Som Affärsstöd – Administration och Service i Previa arbetar du som konsult utifrån våra värderingar – värdeskapande, samspelande och modiga.

Vi erbjuder dig:

• Ett arbete i en av Sveriges hetaste framtidsbranscher
• Trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• Möjlighet till kompetensutveckling inom företagshälsa
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor

Övrigt:
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad 75%. Tillträde enligt överenskommelse . Tjänsten kan innebära resor vilket innebär att du måste ha körkort och gärna tillgång till egen bil i tjänsten. Arbetstid helgfria vardagar 8-17. Tjänstgöringsort: Helsingborg. Arbete i Hässleholm och Landskrona kan förekomma.

Är du intresserad?
Vid frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Anna Mohlin på anna.mohlin@previa.se alternativt tel nr 042-289505.

Välkommen med din ansökan senast 2021-08-13. Urval och intervjuer sker löpande.

Vi undanber oss kontakt från annonserings- och rekryteringsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Previa
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2021
  • Ansök senast: 18 augusti 2021

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 113
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 113
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024