Affärsstöd Digital Workplace, Administration & Försäljning Göteborg

Affärsstöd Digital Workplace, Administration & Försäljning Göteborg

Arbetsbeskrivning

Atea i region Väst växer och vi känner glädjande en ökad efterfrågan hos våra kunder. Vi behöver därför hitta nya kollegor till vår gruppering inom Affärstöd med placering i Göteborg. Vi söker dig som älskar att ge service i kombination med ett brinnande intresse för att göra affärer och skapa värde för såväl våra kunder som Atea som företag.

Här vill man jobba!
Du kommer att ingå i ett team med tolv engagerade och drivna kollegor, där det är högt i tak. I rollen som affärsstöd stöttar du våra kundteam i relationen till kunden när det kommer till vår produktleverans. Du ansvarar för att kvalitén alltid är på topp i överlämning till leverans och du säkerställer att ömsesidiga förväntningar mellan Atea och kund uppfylls. Du har en säljande roll men ditt fokus ligger på kvalitet, administration och uppföljning i vår leverans. Från kundens sida är du en rådgivande part, och en av nyckelpersonerna på Atea för att identifiera leads och affärsmöjligheter hos kunden.

Du kommer till exempel att:
Arbeta med administration i logistikflödet för vår leverans mot kund
Agera stöttande i Account Managers roll gentemot kunden i produktleveransen
Arbeta via mail, telefon och teams i vardagen och du träffar också kunder i både fysiska och i digitala möten med fokus på service, uppföljning och merförsäljning

För att lyckas i tjänsten som affärstöd bör du:
Ha erfarenhet av att arbeta med administration och med försäljning genom service i toppklass
Ha viss erfarenhet men framför allt ett stort intresse för it och it-produkter
Tala och skriva obehindrat på både svenska och engelska
Ha grundläggande kunskaper i Officepaketet

Dina personliga egenskaper är avgörande för att lyckas i rollen och trivas hos oss
Som person har ett proaktivt förhållningssätt och söker lösningar i uppkomna problem där du fungerar konstruktivt både på egen hand och i grupp. Då du kommer jobba med våra kund- och leveransflöden är det viktigt att du är administrativt lagd och är van vid att jobba med god struktur och noggrannhet. Att kontinuerligt arbeta med återkoppling, god service och dokumentation i alla riktningar är för dig en självklarhet. Du har förmågan att behålla fokus vid stressade situationer och prioritera väl. Du är bra på att skapa relationer och ger ett förtroendeingivande och trovärdigt intryck. 

Vi lyckas tillsammans!
På Atea anser vi att våra olikheter är vår styrka. Men med det sagt finns det också viktiga delar som förenar oss i våra roller och i vår kultur. Det vi har gemensamt inom Affärstöd är att vi älskar att ge service och arbeta lösningsorienterat. Vi tror att det mesta går att lära sig på Atea men vi vet att du får en kortare startsträcka om du tidigare arbetat i en kundorienterad roll där du varit användare av något ärendehanterings-/affärssystem. Det vi också trivs med i vår grupp är att den ena dagen inte är den andra lik. På ett strukturerat och energiskt sätt löser vi de frågeställningar som dyker upp. En viktig del är att inge förtroende och skapa ett lugn hos motparten att vi löser den uppkomna situationen på bästa sätt. Det här är en roll där man trivs med att arbeta självständigt men samtidigt har vetskapen om att man har hela laget i ryggen för råd, bollning och stöttning. Vill du också bli en del av vår grupp, tveka inte att söka till oss! Tjänsten är en tillsvidareanställning.


Vårt erbjudande till dig
Hos oss får du vara med att bidra till ett smartare, effektivare och mer hållbart samhälle. Med fokus på utveckling, laganda och personligt ansvarstagande ser vi till att göra skillnad. Vi uppmuntrar och stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Det är därför du är viktig för oss. För att du är du, för att du är nyfiken och för att du vill växa professionellt – och som människa. Tillsammans skapar vi laget som bygger Sverige med it.

Kontakta oss
Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pia Petterson via pia.pettersson@atea.se. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av oss på Atea och vi undanber oss därför alla samtal och eventuella förslag från rekryterings- och bemanningsföretag. 

Atea vill vara The Place To Be och därför värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2500 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Ingelström
046-163424
Martin Karlsson

Andreas Esteves
046-163418
Joel Svensson
046-163465
Hnerik Jarelv
036-34 82 90
Malin Carlsson

Robert Malmgren
08 -752 14 98
Peter Cadier
031-744 5183
Gabriella Norberg
060-14 94 83
Fredrik Vikström
+46 910 289809

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Atea
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2022
  • Ansök senast: 21 oktober 2022

Besöksadress

Bataljonsgatan 12
None

Postadress

Box 18
Malmö, 21119

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024