Affärsstöd inom administration och försäljning

Affärsstöd inom administration och försäljning

Arbetsbeskrivning

Administrativt support- och affärsstöd till ATEA

Trivs du i en administrativ roll och har ett intresse för it och service ? Är du även lagspelaren som brinner för att hjälpa och utveckla kunder? Ta då chansen och sök tjänsten som affärsstöd redan idag, urvalet sker löpande!

Nu söker dig som vill jobba som administrativt support- och säljstöd till ATEA i Umeå med fokus på orderadministration och leverans av IT-produkter. Har du rätt intresse och personlighet så är ATEA beredd att lära dig resten som krävs för att lyckas i ditt jobb! Bli en del av en organisation som ligger i framkant inom sitt området och värdesätter dig som medarbetare.
Tjänsterna är längre konsultuppdrag där du kommer att bli anställd av OnePartnerGroup. Uppdraget väntas tillsättas så snart som möjligt så vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande!

Tjänsten
Som administrativt affärs- och säljstöd hos ATEA kommer du huvudsakligen arbeta med orderadministration där du administrerar, följer upp och i samråd med säljare och kollegor säkerställer effektiv leverans på inkomna beställningar från Ateas kunder. Du arbetar i ett härligt team och hanterar inkommande ärenden främst via telefon, mejl och det interna ärendehanteringssystemet.

Teamet har sitt fokus på orderadministration och för att lyckas i rollen bör du som person vara administrativ, strukturerad och noggrann samt lösningsorienterad. Tjänsten passar dig som har en positiv inställning till förändring och en vilja att ständigt utvecklas i din arbetsroll, du trivs i ett arbetsklimat som präglas av framåtanda, gemenskap och korta beslutsvägar.
 
Kvalifikationer
Vi söker dig som har avklarad gymnasieutbildning, tycker om administrativt arbete och har ett intresse av att lära dig mer om IT-branschen.
* Ha viss erfarenhet men framför allt ett stort intresse för it och it-produkter
* Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
* Grundläggande kunskap i Officepaketet och Excel
 *Erfarenhet av att jobba med ärendehanteringssystem

Det är meriterande om du
* Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, säljsupport och/eller försäljning av IT-produkter.
* Har erfarenhet av att jobba med affärssystem och ärendehanteringssystem
* Har körkort B

Som person är du öppen och har ett proaktivt förhållningssätt och trivs med att arbeta såväl i grupp som på egen hand. Vidare är du som person driven och serviceinriktad i ditt sätt att vara och ser alltid till kundens bästa. Du har även god vana av att arbeta strukturerat, administrativt och noggrant. För att trivas i rollen är du en lagspelare som vågar be andra om hjälp och delar med dig av din kunskap.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Björn Edberg, bjorn.edberg@onepartnergroup.se
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!­

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Umeå AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2022
  • Ansök senast: 5 april 2022

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024