OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Garageportexperten är stolta över att erbjuda våra kunder högkvalitativa produkter och exceptionell service. Nu söker vi dig som vill vara spindeln i nätet med ett ben i vår butik i Linköping och det andra på vår marknadsavdelning med samma adress. Vill du ha ett varierande och utåtriktat jobb där du får hitta nya lösningar, använda din förmåga att hålla många bollar i luften och samtidigt skapa struktur och ordning? Då är detta tjänsten för dig!
Om tjänsten I denna tjänst kommer du ha en central roll på vårt huvudkontor. Din roll innebär ett brett ansvar för att hålla ordning och reda, på allt från dagliga administrativa uppgifter till att koordinera marknadsaktiviteter. Du kommer möta kunder i vår butik, hjälpa våra franchisetagare med frågor kring profil-och arbetskläder. Med marknadsavdelningen som bas, blir du en nyckelperson som ser till att allt flyter på smidigt i stora och små projekt. Om du trivs med att jonglera flera uppgifter samtidigt och har ett öga för detaljer, kommer du att trivas i denna mångsidiga och dynamiska roll.
ArbetsuppgifterAdministration & Koordinering: Du ansvarar för uppdateringar av hemsidan, utskick av nyhetsbrev, samt sammanställning av kundundersökningar. Leverantörskontakter som gör att allt flyter på smidigt med arbetskläder, trycksaker och profilprodukter är också en del av din vardag.Butik & Kundservice: Du kommer att möta våra kunder med ett leende med målet att varje kund ska känna sig välkommen och omhändertagen, ge enklare rådgivning kring våra produkter och skapa bokningar för våra säljare när frågorna blir mer tekniskt avancerade. På samma sätt lotsar du våra digitala kundkontakter vidare till rätt person eller information i vår kedja. Vår butik har öppet måndag-torsdag på "kontorstider".Marknadssupport: Du koordinerar franchisetagarnas annonsönskemål med vår sociala-medieleverantör.Projektkoordination: Du bistår våra projekt med administrativa uppgifter och ser till att de löper smidigt genom att hålla reda på deadlines och samordna insatserna.Kvalifikationer och egenskaper För att lyckas i denna roll bör du ha erfarenhet av administration och kundservice. Du är en naturlig problemlösare som inte räds att ta initiativ och som trivs med att ha många uppgifter på gång samtidigt. Du har:
- God förmåga att arbeta självständigt och i team. - Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska i både tal och skrift med en fallenhet för att hitta rätt tonalitet för varje tillfälle. - En positiv attityd och tycker om att ha en varierande arbetsdag. - Förmåga att organisera och strukturera ditt arbete för att nå uppsatta mål.
Vad vi erbjuder Vi erbjuder en dynamisk, vänlig arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas inom koordinering, projektledning, kundservice och marknadsföring. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter glädje, professionalism och effektivitet. Hos oss får du chansen att göra skillnad och bidra till att skapa trygga och trivsamma hem för våra kunder.
Ansökan
Låter detta som något för dig? Registrera ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför just du är rätt person för den här tjänsten viawww.sententiarekrytering.se, gärna omgående men dock senast den 18 september 2024.Frågor besvaras av Eva Andersson, Sententia Rekrytering, tfn 0706-15 32 30. Vi ser fram emot att höra från dig!
Garageportexperten är Sveriges största leverantör av garageportar med drygt 30 franchisetagare på närmare 50 orter över hela landet. Sedan starten 1995 har vi levererat och monterat över 300 000 garageportar. Huvudkontoret ligger i Linköping där vi stöttar verksamheterna med marknad, ekonomi, affärsstöd och inköp.Läs mer på www.garageportexperten.se