Affärsstöd på deltid till Företagsförmedlingen i Skellefteå!

Affärsstöd på deltid till Företagsförmedlingen i Skellefteå!

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående och affärsinriktad person med ett intresse för marknadsföring? Då kan tjänsten som Affärsstöd hos Företagsförmedlingen vara rollen för dig! Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Företagsförmedlingen har varit verksamma sedan 2005 och består av en rikstäckande organisation med ett femtiotal medarbetare som är specialister på köp och försäljning av ägarledda företag med ett försäljningspris inom ca 10–300 miljoner. Företagsförmedlingen hjälper kunderna med hela processen från förberedelse inför ägarförändring tills att överlåtelsen är slutförd. Företagsförmedlingen expanderar och söker nu en kollega som kommer att få möjligheten att jobba med varierande arbetsuppgifter men där fokus alltid ligger på affärsmässighet.

I rollen kommer du främst att producera bolagsbeskrivningar och pressmeddelanden, samtidigt som du finns tillgänglig som affärsstöd till mäklare. Här kommer din förmåga att vara serviceinriktad spela en viktig roll, samtidigt som du är självgående och inte rädd att ha flera bollar i luften samtidigt. För att du ska få bästa möjliga förutsättningar att komma in i rollen så kommer du att få upplärning på plats när du startar.

ARBETSUPPGIFTER
- Agera affärsstöd åt mäklare under försäljningsprocessen
- Skriva beskrivningar av företag och publicera annonser
- Producera pressmeddelanden och publicera på hemsidan

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning och har minst 1 år kvar av studier
- Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift, då båda språken används i det dagliga arbetet
- Är kunnig inom Office365
- Känner sig bekväm med att författa texter

Det är meriterande om du har:
- Erfarenhet av arbete inom marknadsföring eller liknande

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

För att lyckas i rollen är dina personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Affärsinriktad
- Självgående

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2023
  • Ansök senast: 17 juni 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


6 oktober 2024

Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024