Affärsstöd till Atea

Affärsstöd till Atea

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att jobba tillsammans med våra kunder och leverera service i världsklass. Vi söker nu dig som är administrativt erfaren, har en förkärlek till IT och som vill komplettera Ateas härliga affärsstödsteam i Umeå. Sök redan idag då behovet är omgående!

Information om tjänsten
Då en av Ateas medarbetare går på föräldraledighet i närtid söker vi nu efter en vikarie under ca 1 år med tillsättning omgående. Om allt känns bra finns goda möjligheter till förlängning även därefter. Denna tjänst är ett samarbete med OnePartnerGroup Umeå och du kommer vara anställd av dem och inhyrd under den aktuella tidsperioden. 

Omfattning - heltid.
Din roll:
I rollen som Affärsstöd är du ansvarig för att säkerställa smidiga leveransflöden och effektiv kundorderhantering. Du arbetar aktivt för att upprätthålla starka relationer med både kunder och leverantörer, och fungerar som en värdefull rådgivare. Ditt huvudfokus är att våra kunder alltid ska känna sig trygga i sina samarbeten med ATEA och se oss som den snabba, professionella och pålitliga samarbetspartnern. 

Dina arbetsuppgifter:
Din arbetsdag involverar användning av vårt CRM-ärendehanteringssystem och kommunikation via Teams. Du interagerar med kunder både i fysiska och digitala möten där du levererar service i världsklass. Du agerar som stöd till Account Managers och specialistsäljare vid produktleveranser och kundmöten. I denna utvecklande roll ställs du inför dagliga utmaningar som du skickligt löser tillsammans med dina kollegor och kunder genom ett proaktivt arbetssätt och konstruktivt samarbete.
Vi söker dig som:
Bemästrar administrativ skicklighet, struktur, och noggrannhet.
Behärskar svenska och engelska.
Kan använda Officepaketet, CRM-system och Teams.
God förmåga att hantera stress och prioriterar därefter.
Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, säljsupport och/eller försäljning av IT-produkter.

Om dig:
Du är en lagspelare som har en förmåga att se och hantera alla olika typer av kunder och möta dem på det sätt som passar bäst. I stressiga stunder har du en förmåga att prioritera rätt och du vill alltid göra det där lilla extra för att ge den bästa möjliga servicen.  Du är öppen, har ett proaktivt förhållningssätt och trivs med att arbeta i grupp såväl som på egen hand. 

Övrigt 
Tjänsterna kommer att tillsättas omgående eller enligt överenskommelse vilket betyder att de kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så sök redan idag! Vi ser framemot att höra ifrån dig. 
Vid frågor ber vi dig kontakta Björn Edberg, rekryteringskonsult, bjorn.edberg@onepartnergroup.se, 072-2270952.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Atea Sverige AB - Umeå
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2023
  • Ansök senast: 7 november 2023

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024