Affärsstöd till Atea

Affärsstöd till Atea

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att jobba tillsammans med våra kunder och leverera service i världsklass? Vi söker nu dig som är administrativt erfaren, har en förkärlek till IT och som vill komplettera Ateas härliga affärsstödsteam i Umeå! Sök redan idag då behovet är omgående!
 
Information om tjänsten
Denna tjänst är ett samarbete med OnePartnerGroup Umeå och du kommer vara anställd av dem och inhyrd under den aktuella tidsperioden. Detta är ett längre konsult uppdrag med goda möjligheter för förlängning som konsult eller även övertag av ATEA. 
 
Din roll
I rollen som Affärsstöd är du ansvarig för att säkerställa smidiga leveransflöden och effektiv kundorderhantering. Du arbetar aktivt för att upprätthålla starka relationer med både kunder och leverantörer, och fungerar som en värdefull rådgivare. Ditt huvudfokus är att våra kunder alltid ska känna sig trygga i sina samarbeten med ATEA och se oss som den snabba, professionella och pålitliga samarbetspartnern. 
Du kommer utgå från kontoret i Jönköping och det finns möjlighet till viss flexibilitet.
 
Dina arbetsuppgifter
Din arbetsdag involverar användning av vårt CRM-ärendehanteringssystem och kommunikation via Teams. Du interagerar med kunder både i fysiska och digitala möten där du levererar service i världsklass. Du agerar som stöd till Account Managers och specialistsäljare vid produktleveranser och kundmöten. I denna utvecklande roll ställs du inför dagliga utmaningar som du skickligt löser tillsammans med dina kollegor och kunder genom ett proaktivt arbetssätt och konstruktivt samarbete.

Om dig
Du är en lagspelare som har en förmåga att se och hantera alla olika typer av kunder och möta dem på det sätt som passar bäst. I stressiga stunder har du en förmåga att prioritera rätt och du vill alltid göra det där lilla extra för att ge den bästa möjliga servicen.  Du är öppen, har ett proaktivt förhållningssätt och trivs med att arbeta i grupp såväl som på egen hand. 

Bemästrar administrativ skicklighet, struktur, och noggrannhet


Behärskar svenska och engelska


Kan använda Officepaketet, CRM-system och Teams


God förmåga att hantera stress och prioriterar därefter


Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, säljsupport och/eller försäljning av IT-produkter

 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Grace. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Björn Edberg. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning.

Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2024
  • Ansök senast: 19 augusti 2024

Postadress

Olaigatan 4
ÖREBRO, 70211

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024