Affärsstöd till Atea Sverige

Affärsstöd till Atea Sverige

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till Atea Sverige söker vi nu dig som vill jobba som affärsstöd med fokus på rådgivning och försäljning. I rollen som affärsstöd ansvarar du för att hjälpa kunder i deras it-miljö med fokus på avtalsfrågor, avtalsförnyelser, prisfrågor, produktfrågor och rådgivning mot interna och externa kunder.

Du erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar att lösa tillsammans med dina kollegor och kunder.

Tjänsten löper på heltid med start omgående. Uppdraget är initialt till 30 juni med goda chanser till förlängning.


Din profil
Du som söker har ett stort engagemang och brinner för att skapa och bibehålla goda relationer. Om du drivs av att hitta lösningar och överträffa förväntningar kan detta vara helt rätt möjlighet för dig.

Som person är du strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du har därtill en god samarbetsförmåga och ger av dig själv till förmån för teamets bästa. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då de är avgörande för att du ska lyckas i rollen och trivas på Atea.

Du har stor social kompetens och vi ser gärna att du har arbetat i en kundorienterad roll tidigare. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat.

Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!


Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024