Affärsstöd till Atea Sverige

Affärsstöd till Atea Sverige

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vill du vara en del av ett dynamiskt och framgångsrikt IT-bolag i Växjö? Drivs du av att erbjuda förstklassig rådgivning till kunder? Då kan rollen som affärsstöd på Atea vara perfekt för dig!

Till Atea Sverige söker vi nu dig som vill jobba som affärsstöd med fokus på rådgivning och försäljning. I rollen som affärsstöd ansvarar du för att hjälpa kunder i deras IT-miljö med fokus på avtalsfrågor, avtalsförnyelser, prisfrågor, produktfrågor och rådgivning mot interna och externa kunder.

Du erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar och kundärenden. Då kommer jobba självständigt i din roll men dina uppgifter tillsammans med dina kollegor på avdelningen. Arbetstiderna är dagtid 8.00-17.00. Du sitter med fördel på Ateas kontor i Växjö, men när du kommit in i rollen så finns det möjlighet att jobba hemifrån några dagar i veckan.

Tjänsten kommer inledas som en inhyrning via Inpeople under sex månader, med möjlighet till förlängning.

Intervjuer hos kund förväntas hållas i slutet av vecka 34 och vecka 35.

Din profil
Vi söker en engagerad och driven person som motiveras av att skapa och upprätthålla starka relationer. Om du drivs av att hitta lösningar och överträffa förväntningar kan denna möjlighet vara precis rätt för dig.

Din sociala kompetens och kommunikativa förmåga är avgörande för rollen. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en kundorienterad roll och med administrativa uppgifter. Du har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och program. Vi förväntar oss att du har minst en gymnasieutbildning och att du har en bekväm hantering av Office-paketet.

Som person är du strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du har även en utmärkt samarbetsförmåga och är beredd att bidra till teamets framgång. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper eftersom de är avgörande för att du ska trivas och lyckas i rollen hos oss på Atea.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2023
  • Ansök senast: 6 augusti 2023

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024