Affärsstöd till Atea Sverige

Affärsstöd till Atea Sverige

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till Atea Sverige söker vi nu dig som vill jobba som affärsstöd med fokus på rådgivning och försäljning. I rollen som affärsstöd ansvarar du för att hjälpa kunder i deras IT-miljö med fokus på avtalsfrågor, avtalsförnyelser, prisfrågor, produktfrågor och rådgivning mot interna och externa kunder.

Du erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar att lösa tillsammans med dina kollegor och kunder.

Tjänsten löper på heltid med start omgående - tjänsten startar initialt som en inhyrning men på sikt finns förhoppning om långsiktig anställning direkt hos Atea.

Din profil
Du som söker har ett stort engagemang och brinner för att skapa och bibehålla goda relationer. Om du drivs av att hitta lösningar och överträffa förväntningar kan detta vara helt rätt möjlighet för dig.

Som person är du strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du har därtill en god samarbetsförmåga och ger av dig själv till förmån för teamets bästa. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då de är avgörande för att du ska lyckas i rollen och trivas på Atea.

Du har stor social kompetens och vi ser gärna att du har arbetat i en kundorienterad roll tidigare. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 14 oktober 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024