Affärssupport

Affärssupport

Arbetsbeskrivning

Stena Recycling i Olofström söker en nyfiken person till vår Affärssupport med hög känsla för service!

Om företaget
Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsbolag, där vi arbetar med och utvecklar cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vi hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Vår företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med våra kunder driva utvecklingen i branschen. Vill du vara med och skapa nya värden i ett bolag som gör skillnad - på riktigt?

Med 1700 engagerade medarbetare på 90 orter runt om i landet vill vi ständigt tänja på gränserna för vad som är möjligt inom återvinning, hållbarhet och cirkulär ekonomi. Att bli en del av Stena Recycling innebär att du får jobba i en bransch som blir viktigare varje dag och där säkerheten alltid sätts först. Hos oss kan du utvecklas i många riktningar - när våra medarbetare växer, växer vi som företag. Vi stöttar dig längs vägen och du bidrar med ditt eget driv, eftersom vi tror på att varje ny lösning och varje individuell insats bidrar till en bättre framtid för kommande generationer. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag. Det börjar med dig.

Till vårt kundserviceteam i Blekinge, Kronoberg och Kristianstad söker vi nu en ny kollega med placering i Olofström. Du blir en viktig del i en grupp där samarbete, glädje och omtanke är ledord. Vi är stolta över våra anläggningar som vi tillsammans har varit med och byggt upp till vad de är idag, där säkerhet och en god arbetsmiljö alltid kommer i första rummet. Vi är ett riktigt bra gäng som ställer upp för varandra och har roligt tillsammans.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Affärssupport säkerställer du en fungerande leverans gentemot vår kund. Du arbetar nära produktionspersonal, kund och våra transportörer där du samlar in och säkerställer rätt information till systemet. Orderhantering, ekonomi och nära stöd till dina kollegor i administrativa frågor är en stor del av din vardag.

Du kommer även att vara ett stöd till dina kollegor i affärsrelaterade frågor, där ditt fokus är att kunden står i centrum. Kommunikation och samarbete är en viktig del i ditt arbete och som affärssupport behöver du kunna förstå och se hela flödet i värdekedjan för att vi tillsammans ska uppnå bästa resultat. Även resor mellan våra filialer i kundserviceteamet kan komma att ingå i tjänsten.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Det viktigaste för oss är din inställning, ditt driv och din vilja att utvecklas. När en utmaning dyker upp antar du den med glädje och engagemang. Arbetet förutsätter att du som person är praktisk, serviceinriktad och sätter kunden i första rummet. Du behöver ha erfarenhet av arbete inom kundservice eller logistikadministration. Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av att arbeta med Office-paketet är ett krav. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med transport- och logistik samt digitala affärssystem är chansen stor att vi är en god matchning för varandra.

För att trivas på Stena Recycling är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling. Vi är alla lagspelare och problemlösare som hjälps åt i vardagen. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö.
På vår karriärportal kan du läsa mer om några av våra medarbetare och vilka resor de har gjort inom vårt bolag. Följ också gärna vår vardag på Instagram @lifeatstenarecycling.

Information och kontakt
Låter detta som ditt nästa jobb? Varmt välkommen med din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag eller senast 2022-11-27.
Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll.

Har du frågor som inte besvaras av annonsen eller på www.stenarecycling.se får du gärna höra av dig till rekryteringskonsult Hanna Nyberg på 044-5906514

Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Andersson
0381-480 951
Elof Jansson
044-590 65 04
Lars Berntsson
044-5906505
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Stefan Johansson
0417-77 99 81
Petter Bengtsson
0417-77 99 83
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Stefan Johansson
0417-779981
Andreas Håkansson
044-590 65 07
Petter Bengtsson
0417-779983

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2022
  • Ansök senast: 27 november 2022

Besöksadress

Järnvägsgatan 2
None

Postadress

Götgatan 1
Kristianstad, 29133

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024