OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du med att skapa en positiv kundupplevelse genom att vara vårt ansikte utåt gentemot våra kunder och tar ansvar för att lösa kundens behov både kortsiktigt och långsiktigt, med ett hållbart perspektiv. Då kan tjänsten som Affärssupport till vår sekretessavdelning på Stena Recycling vara något för dig. Just nu söker vi en lösningsfokuserad, affärsmässig och strukturerad person som vill bli vår nya kollega!
Vad erbjuder vi dig?
Hos oss får du en trygg och rolig arbetsplats, med kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap, som ställer upp för varandra och har roligt tillsammans. Din medarbetarresa börjar med en gedigen introduktionsutbildning, eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll. Vi satsar också mycket på fortlöpande kompetensutveckling inom exempelvis affären, bemötande, ledarskap, digitala verktyg och annat av intresse. Eftersom vi är måna om dig, erbjuds du trygga och utvecklande förmåner, såsom kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, m.m.
Din roll hos oss
I rollen som Affärssupport kommer du att bidra till att ta kundens och vår affär till nästa nivå, genom att skapa dig goda kunskaper om affären och ha en rådgivande roll internt och externt. Du kommer att skapa förutsättningar för att nya samt uppdaterade avtal kan implementeras och efterlevas, samt att kundspecifika överenskommelser fångas upp och kommuniceras. I din roll har du många kontaktytor och tillgång till ett brett nätverk inom bolaget, du håller ihop arbetssätt i organisationen för att säkerställa leverans mot våra befintliga avtal. Kundserviceteamet som du ingår i består av Administrativ chef och 9 kollegor.
Exempel på arbetsuppgifter du kommer att utföra:
• Vara administrativt ansvarig i kundteam, bl.a. bistå med administrativ rådgivning samt kvalitetssäkring i samråd med säljare vid nytt avtal eller vid uppföljning av befintligt avtal
• Ansvara för kundstrukturer, avtal, prisbilagor och prismodeller i vårt affärssystem
• Vara en viktig del av ett förändringsarbete tillsammans med specialist som i största delen handlar om ändrade arbetssätt utifrån byte av affärssystem
• Löpande registervård i affärssystem
• Ta fram statistisk och underlag
• Ta ansvar för och genomföra uppgifter i enlighet med bolagets administrativa processer och rutiner och därmed säkra kvalitén i det dagliga arbetet
Vad bidrar du med?
För att trivas på Stena är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling. Vi är alla lagspelare och problemlösare som hjälps åt i vardagen. Du är serviceorienterad, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga
Du har också en balans mellan struktur och flexibilitet som uppdrag inom affärssupport kräver, och du tycker att det är roligt att bygga nya relationer samt vårda befintliga. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö.
Du behöver uppfylla följande kriterier för att lyckas i rollen:
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• God kunskap och hantering av Officepaketet och Teams
• Vana att lära dig nya och använda IT-system
• Svenska i tal och skrift
• Flerårig erfarenhet inom arbete med marknad eller försäljning
• Erfarenhet att ha arbetat med ärendehanteringssystem, orderläggningssystem och/eller CRM-system
• Meriterande att ha hanterat avtal och drivit förändringsledning i samband med implementering av avtal
• Meriterande att ha hög analytisk förmåga med erfarenhet av framtagande och analys av statistik
Vi ser fram emot din ansökan!
Urval sker löpande så ansök därför gärna med ditt CV redan idag eller senast 2023-04-16 Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen. Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll. Här kan du läsa mer om vår rekryteringsprocess.
Har du frågor som inte besvaras av annonsen eller på www.stenarecycling.se får du gärna höra av dig till rekryterande chef Helena Lindström på tfn 010-445 1556.
Om Stena Recycling
Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsbolag där vi arbetar med och utvecklar cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Med 1850 engagerade medarbetare på 95 orter runtom i landet, erbjuder vi hållbara lösningar varje dag för såväl kunder, som för samhället i stort. Vår företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet, omtanke och ambition att i nära samarbete med våra partners driva utvecklingen i branschen.
Varmt välkommen till en framtidsbransch – det börjar med dig!
#LI-ÖREBRO #LI-ONSITE
Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan. Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.