Affärssupport till Sandahl Partners!

Affärssupport till Sandahl Partners!

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på affärssupport och administration? Brinner du för att ge service och vill du dessutom arbeta i ett team med engagerade kollegor, stark gemenskap och ett gott samarbete? Då kan detta vara tjänsten för dig! Sandahl Partner söker nu en affärssupport till deras huvudkontor i Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag - vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Sandahl Partners vill verka för goda arbetsplatser och effektiva organisationer som skapar både välmående och framgång. Sandahl Partners idé och utgångspunkt är att bidra till detta med hjälp av psykologisk vetenskap och kompetens. Sandahl Partners fokuserar på att utveckla de mänskliga systemen i organisationen för att skapa kraft, effektivitet och framgång.

#

#

Du erbjuds


* Ett långsiktigt konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering
* Utökad erfarenhet av administration och affärssupport
* En engagerad konsultchef som kommer stötta dig i din framtida karriär
* Flexibla arbetstider


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som affärssupport kommer du arbeta inom tre arbetsområden. Du kommer även arbeta nära en kollega med liknande arbetsuppgifter. Arbetsområdena som du kommer arbeta inom är följande:


* Stötta och avlasta fem organisationspsykologer genom att hantera deras möten och kalendrar, lösa enklare offertrar, ha löpande kontakt med kunder, boka in kundmöten och avlasta organisationspsykologen - detta arbetsområde kommer utgöra ungefär halva arbetsområdet
* Ansvara för administrationen av öppna ledarprogram - tre program som rullar återkommande samt ta över några administrativa uppgifter från deras kontorsansvarige
* Kontorsservice med kaffemaskin, kopiator och receptionstfunktion för de som är i deras lokaler


VI SÖKER DIG SOM
- Har 1-2 års erfarenhet av administration
- Har erfarenhet av att arbeta inom service, såsom hotell-och restaurangbranschen
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har fullständig gymnasieexamen

Vi söker dig som är serviceinriktad och drivs av att lösa problem. Tjänsten förutsätter att du har god förmåga att prata med kandidater/kollegor, arbetar självständigt och kan ta ansvar för att driva ditt arbete framåt inom ramen för givna ansvarsområden. Du är van vid att arbeta i samverkan med andra, du är initiativtagande och hugger in där det behövs. Vidare ser vi att du är prestigelös och klarar av både högt och lågt.

#

#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, konsultuppdrag med chans till överrekrytering
* Placering: Kungsholmen, Kungsbroplan 2


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 10 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 november 2024

Senior handläggare med ansvar för Nato-relaterade frågor

Senior handläggare med ansvar för Nato-relaterade frågor

28 november 2024

Granskare inom välfärdsbrott

Granskare inom välfärdsbrott

27 november 2024