OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Affärssupport – Linköping
Vill du bidra till våra affärer och hur de hanteras och samtidigt vara med och skapa en mer hållbar morgondag - på riktigt? Då kan tjänsten som Affärssupport på Stena Recycling vara något för dig. Just nu söker vi en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill bli vår nya kollega!
Vad erbjuder vi dig?
Hos oss får du en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Din medarbetarresa börjar med en gedigen introduktionsutbildning, eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll. Vi satsar också mycket på kompetensutveckling inom exempelvis materialkunskap, ledarskap, digitala verktyg och annat av intresse. Eftersom vi är måna om dig, erbjuds du trygga och utvecklande förmåner, såsom kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, m.m.
Din roll hos oss
Som affärssupport kommer du att bidra till ökad kundlojalitet och lönsamhet genom att skaffa dig goda kunskaper om våra kunder och affärer. Rollen är relativt ny och du kommer få möjlighet att vara med och påverka den tillsammans med dina kollegor inom affärssupport.
Du kommer vara en viktig del i att möjliggöra långsiktiga och hållbara lösningar som bidrar till att ta kundens och vår affär till nästa nivå.
I din roll ingår det bland annat att:
• Skapa förutsättningar för att nya samt befintliga avtal kan implementeras och efterlevas
• Ansvara för kundstrukturer, avtal och prismodeller i vårt affärssystem
• Bistå med administrativ rådgivning samt kvalitetssäkring i samråd med säljare
• Tillsammans med resterande Kundserviceorganisation hitta de mest effektiva sätten att hantera kundavtal med ökad kundnöjdhet som resultat
• Delta i kundteam
Teamet i Östergötland består av Teamledare Administration, som du rapporterar till, och åtta kollegor. Placeringsort är Linköping.
Vad bidrar du med?
För att trivas på Stena Recycling är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling. Vi är alla lagspelare och problemlösare som hjälps åt i vardagen. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö. För att trivas i rollen och kunna ge bästa rådgivning kring vår affär behöver du vara lösningsorienterad, kommunikativ och duktig på att bygga relationer. Arbetet förutsätter att du som person har god affärsförståelse, är noggrann, vågar ställa krav, är effektiv och kan omsätta teori till praktik.
Du behöver uppfylla följande kriterier för att lyckas i rollen:
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av arbete inom kundservice
• Erfarenhet av att arbeta i digitala affärssystem samt Office-paketet
• Erfarenhet av att arbeta inom marknad, försäljning eller har erfarenhet av projektledning, är chansen stor att vi är en god matchning för varandra (meriterande)
Vi ser fram emot din ansökan!
Urval sker löpande så ansök därför gärna med ditt CV redan idag eller senast 2023-03-26. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen. Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll samt personlighetstest.
Stena Recycling samarbetar i denna rekrytering med Lernia Bemanning. Har du frågor som inte besvaras av annonsen eller på www.stenarecycling.se får du gärna höra av dig till rekryterande chef på Lernia, Anna Andersson, på anna.andersson@lernia.se.
Om Stena Recycling
Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsbolag där vi arbetar med och utvecklar cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Med 1850 engagerade medarbetare på 95 orter runtom i landet, erbjuder vi hållbara lösningar varje dag för såväl kunder, som för samhället i stort. Vår företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet, omtanke och ambition att i nära samarbete med våra partners driva utvecklingen i branschen.
Varmt välkommen till en framtidsbransch – det börjar med dig!
Lernia är vägen framåt
Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se] (https://www.lernia.se/).
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson