OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som trivs med att skapa relationer och arbeta mot uppsatta mål? Har du en stark känsla för försäljning och älskar att bygga stabila kundrelationer? Då kan det vara dig vi söker!
Om oss
Motivera Sverige AB är ett snabbt växande utbildningsföretag som söker nya stjärnor till deras kontor i Luleå.
Motivera erbjuder stimulerande utbildnings- och utvecklingsmöjligheter till medarbetare och organisationer i hela Sverige. Vår verksamhet ska kännetecknas av respekt och hänsyn till deltagarnas personliga integritet och grundas på den enskildes förutsättningar, krav och behov. Vi är ett certifierat utbildningsföretag som har varit verksamt sedan 1997. Det är ett familjärt företag som har nästan 30 års erfarenhet i branschen där vi utbildat och väglett företagare och privatpersoner.
Arbetsuppgifter
Som affärsutvecklande säljare hos Motivera är du en nyckelperson som kommer arbeta med att kontakta nya och befintliga kunder för att sälja olika utbildningar. Du kommer hjälpa kunderna att förstå hur våra utbildningar och lösningar hjälper dom effektivisera sin verksamhet.
Eftersom marknadsförhållanden och trender förändras kontinuerligt är det viktigt att du är lyhörd och flexibel när det kommer till att hitta de bästa lösningarna för våra kunder. Du kommer driva förbättringar baserat på marknadssituationen för att öka effektiviteten och tillväxten hos oss.
Du kommer att kommunicera främst via telefon, mejl och LinkedIn och det är därmed viktigt att man känner sig bekväm med det.
Om dig
För att arbeta som affärsutvecklande säljare hos Motivera så har du erfarenhet av branschen sedan tidigare och det är starkt meriterande om du har erfarenhet inom sälj. Vi söker dig som trivs med ett högre arbetstempo. Vår atmosfär är familjär och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Vi söker dig som har en positiv inställning som gillar att driva sitt arbete framåt och arbeta mot uppsatta mål, samtidigt som man är ansvarstagande.
Vi erbjuder
• En plats där du kan växa och utvecklas inom din roll
• Interna utbildningar
• Friskvård och privata sjukförsäkringar
Vi önskar av dig
• Du har tidigare erfarenhet med sociala medier, specifikt LinkedIn
• Du är engagerad, driven och utökar ständigt ditt nätverk
• Bakgrund inom branschen (utbildningar)
• Du är nyfiken och vill ständigt utvecklas
Om anställningen: Arbetsplatsen är belägen i Luleå. Tjänsten är på Heltid. Grundlön enligt överenskommelse. Urval sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Nordisk Kompetens AB. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mariam Al-zamami, mariam@nordiskkompetens.se
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.