OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AcadeMedia skapar möjligheter för människor att utvecklas. Våra 16 300 medarbetare på våra drygt 650 förskolor, grundskolor, gymnasieskolor och vuxenutbildningar har ett gemensamt fokus på kvalitet och utveckling. Alla 176 000 barn, elever och vuxenstuderande som går i våra verksamheter under ett år ska få en utbildning som är av så god kvalitet att de når utbildningens mål, samt de förutsättningar de behöver för att nå sin fulla potential.
Vi är norra Europas största utbildningsföretag med verksamheter i Sverige, Norge och Tyskland. Vår storlek skapar trygghet och ger oss förutsättningar att vara en långsiktig och stabil utbildningsaktör som bidrar till det gemensamma samhällsbygget.
Vi erbjuder dig en tjänst som affärsutvecklare
Vill du vara med och göra samhällen lite bättre? AcadeMedia hjälper människor att utvecklas i hela utbildningskedjan. Inom områdena IT, kvalitet, juridik, elevhälsa, inköp, fastighet, kommunikation, ekonomi, HR och affärsutveckling bildar AcadeMedia Support en gemensam supportfunktion som ska ge stöd till alla AcadeMedias verksamheter.
Som Affärsutvecklare kommer du att bidra till AcadeMedias fortsatta framgång och strategiska förflyttning framåt. Det här är ett av våra viktigaste uppdrag. Är du rätt person för jobbet?
Vi sitter i nyrenoverade lokaler mitt i centrala Stockholm.
Exempel på dina framtida arbetsuppgifter
•
Projektleda utvecklingsprojekt
•
Operativt jobba i olika utvecklingsprojekt inom AcadeMedia
•
Bereda långsiktiga utvecklingsfrågor för prioritering i företagsledningen
•
Att tillsammans med verksamheten identifiera och prioritera potentiella utvecklingsområden och processer som behöver förbättras.
•
Sprida goda exempel mellan avdelningarna.
•
Omvärldsbevakning för att identifiera utvecklingsinitiativ.
Vem är du?
För den här tjänsten ser vi att du har:
Vi söker dig som har arbetat minst 5 år som affärsutvecklare och vill ta nästa steg i din utveckling. Du har en relevant högskoleutbildning i botten, men det viktigaste är att du har en passion för analys, strategisk utveckling, driva projekt samt har ett intresse för att lösa problem! Du tycker om att arbeta i större organisationer, gränsöverskridande och självständigt. Du är van att starta igång något från grunden och på ett uthålligt, användarorienterat och strukturerat sätt driva det hela vägen till framgång. Du är en prestigelös person som är strukturerad, organiserad och uppmärksam på detaljer. Samarbetsförmåga, kundförståelse, och problemlösningsförmåga är något som sitter i ryggmärgen
Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan
Rollen är en tillsvidareanställning på heltid med omgående start. AcadeMedia tillämpar 6 månaders provanställning.
Låter det här som ett jobb som är ditt nästa steg i karriären? Välkommen att skicka in din ansökan direkt då urval kommer att ske löpande! Sista ansökningsdag 30 november 2020. Du kan enbart ansöka via vårt rekryteringssystem.
Frågor om tjänsten mailas till Head of Business Development, Kristofer Hammar kristofer.hammar@academedia.se Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HR Chef Anna Nyman anna.nyman@academedia.se
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.