Affärsutvecklare

Affärsutvecklare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet inom affärsutveckling, främst inom transport, levereranslösningar men också försäljning. Ditt arbete sker i den operativa verksamheten med fokus på det strategiska och långsiktiga utvecklingen för verksamheten. Uppdraget innebär att driva och genomföra utveckling av vår kunds erbjudande med fokus på transport/leverans och försäljning. Uppdraget startar omgående eller enligt överenskommelse. Det är ett långsiktigt behov hos vår kund i centrala Borås, din anställning kommer till en början vara via Randstad Borås med tanken om anställning hos kund. Grundarbetstider är måndag-fredag dagtid, resor med övernattning förekommer periodvis.
 
Arbetsuppgifter
Utveckla, driva och implementera av leveranslösningar.
Försäljning.
Kompetensutveckling.
Säkerställa genomförande inom beslutade aktiviteter och följa upp dessa.
Arbeta nära och som en resurs till platschef i alla varianter av uppdrag och projekt.
Till viss del stötta på nordisk nivå med samordna och utveckling av affären, inklusive sprida kunskaper och erfarenheter.
 
För att vara lyckosam i denna spännande roll tror vi att du har en gedigen erfarenhet av affärsutveckling, implementering av processer och tagna beslut. Vi tror att du har erfarenhet av transportbranschen och erfarenhet från försäljning. För oss är det viktigt att du är en person som kan ställa tydliga krav likväl som du är prestigelös och ödmjuk. Du arbetar självständigt men får energi av att samarbeta med andra och har lätt för att kommunicera i de flesta forum.


För information om rollen är du mycket välkommen att kontakta konsultchef Åsa Lindwall asa.lindwall@randstad.se.
Vi arbetar med löpande urval som innebär tillsättning innan sista ansökningsdag, vi ser fram emot din ansökan redan idag!

Ansvarsområden
Utveckla, driva och implementera av leveranslösningar.
Försäljning.
Kompetensutveckling.
Säkerställa genomförande inom beslutade aktiviteter och följa upp dessa
Arbeta nära och som en resurs till platschef i alla varianter av uppdrag och projekt
Till viss del stötta på nordisk nivå med samordna och utveckling av affären, inklusive sprida kunskaper och erfarenheter.

Kvalifikationer
Utbildning inom logistik/transport/affärsutveckling.
Flerårig dokumenterad erfarenhet inom affärsutveckling med tyngd på försäljning.
Svenska och engelska i både tal och skrift.
God datavana.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2023
  • Ansök senast: 22 december 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


VD till VoB Syd

VD till VoB Syd

22 november 2024

20 november 2024

Interim IT Enhetschef – Stockholm

Interim IT Enhetschef – Stockholm

19 november 2024

Vd till Mitthem AB

Vd till Mitthem AB

19 november 2024