OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GfK är ett av världens största undersökningsföretag.
Vi är mer än 9 000 nyfikna anställda i mer än 100 länder.Lägg därtill tusentals intervjuare och panelmedlemmar.2007 omsatte vi 185 miljoner kronor, vilket utgjorde ca 1,5 procent av koncernens globala omsättning på drygt 10,5 miljarder kronor.
GfK Sverige AB är organiserat i fyra affärsenheter och en stab.Affärsenheterna är:
.Custom Research
.Consumer Tracking
.Retail and Technology
.HealthCare.
Varje affärsenhet ingår i en nordisk struktur med en egen nordisk affärsledning.
GfK Sverige AB är ett dotterbolag i GfK-koncernen.Moderbolaget heter GfK AG och har sitt bolagssäte i Nürnberg i Tyskland.
GfK HealthCare erbjuder kvalitativa och kvantitativa marknadsundersökningar samt strategisk rådgivning inom hälso- och sjukvård.
Vårt konsultteam har expertkunskaper inom läkemedelsområdet.Våra uppdragsgivare finns inom läkemedel, diagnostik, medicinsk utrustning, dentalprodukter samt veterinärmedicin.
Arbetsuppgifter
Olika projekt inom affärsutveckling och kundfrämjande relationer som normalt inte annars skulle bli utförda eller som ordinarie personal inte hinner med och som höjer kvalitén i verksamheten.
- Besöksbokning dvs boka besök till våra konsulter samt att följa med våra konsulter till dessa möten för att lära sig branschen och bli en ännu bättre kontaktskapare
- Kundbevakning/branschbevakning (vad händer i branschen, kurser, event som arrangeras, läkardagar etc)
- Utveckla / skapa nätverk med media/samarbetspartners/myndigheter
- Mediakonktakter
- Konkurrentbevakning
Dina egenskaper
- Utåtriktad och med god social förmåga
- Kontaktskapande
- Stark vilja att lyckas
- Allmänbildad
- Kraft och vilja att driva projekt självständigt, ta ansvar och egna initiativ
- Språkkunskaper i danska eller annat nordiskt språk är meriterande
Utbildning eller tidigare anställning inom hälsa/sjukvård är meriterande men inget krav.