Affärsutvecklare företagsutbildningar till INSU AB

Affärsutvecklare företagsutbildningar till INSU AB

Arbetsbeskrivning

INSU AB

Vi söker en säljande affärsutvecklare företagsutbildningar till INSU AB. Vill du vara med och utveckla morgondagens utbildningsbolag utifrån företags- och marknadens behov? Välkommen med din ansökan!

OM INSU

INSU är Installatörsföretagens utbildningsbolag. Vår vision är att INSU är den självklara utbildnings- och utvecklingspartnern som säkerställer branschens kompetens nu och i framtiden.

På INSU arbetar vi för att utvecklas i nära samarbeten. Vi löser problem och utvecklas tillsammans. Våra värdeord, ska prägla vår vardag. Dessa är:

Alla på INSU tar ansvar för företagets bästa – ”från mitt till vårt” genom att vara:

- Modiga
- Professionella
- Generösa
- Initiativtagande
- Stolta över våra gemensamma insatser och glädjas med andras framgång.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Företagsutbildningar tillgodoser kundens behov för att kompetensutveckla sina medarbetare. Du tillsammans med fem säljare har ansvar över hela INSU’s kursutbud inom olika affärsområden, där ni upprätthåller och utvecklar relationer med befintliga kunder samt bygger nya relationer med framtida kunder. Säljteamet förväntas kunna hjälpa INSU’s kunder med vägledning för att utveckla sitt företagande och sina medarbetare.

INSU arbetar för att ständigt vara aktuella som morgondagens utbildningsbolag. Du förväntas därför utveckla arbetssätt och affärer för företagsutbildningar så att affärsmodellen är hållbar och skapar mervärde för kunden.

I rollen som affärsutvecklare är du med och utvecklar INSU’s produkter och hur vi levererar utbildningar. Du underhåller kundrelationer samt ser till kundens helhetsbehov och anpassar kursutbudet därefter. Du har ett budgetansvar och förväntas bidra till lönsamhetsutvecklingen för ditt affärsområde. Vidare skapar och delar du kunskapen om de viktigaste beröringspunkterna för en kundlivscykel inom installationsbranschen samt är väl förtrogen med det nya digitala landskapets roll för interaktion och marknadsföringsautomatisering i en kundlivscykel.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga och en god lyssnare. Du har en stark drivkraft, uthållighet och energi för att nå satta mål. Du är strukturerad och disciplinerad med en vilja och analytisk förmåga att förstå kund- och affärsbehov. Genom din samarbetsvilja och affärsmässighet säkerställer du kundnöjdhet på en hög nivå, samt trivs med att jobba i och utvecklas tillsammans med ditt team. Vidare är du processorienterad och har starka projektledarförmågor.

I denna rekrytering kommer vi lägga stort fokus på personliga egenskaper men för att lyckas i rollen behöver du ha:

- Gymnasieexamen.
- Tidigare utbildning som anses relevant kopplat till verksamhetens installationsområden.
- Minst tre års erfarenhet av tjänsteförsäljning.
- Kompetens och bakgrund inom något av våra installationsområden, som exempelvis el, ventilation, kyl- och värmepumpsteknik.
- Mycket god datorvana och kunskap inom Officepaketet samt digitala mötesverktyg.
- God kunskap i svenska och engelska i tal och skrift.
- B-körkort.

Det anses meriterande om du tidigare har gått en utbildning via INSU samt arbetat med tjänsteförsäljning inom företagsutbildningar. Det är meriterande om du har erfarenhet av affärsutvecklande arbete och deltagit i framtagandet av nya affärsmodeller. Vidare är det meriterande och du tidigare har projektlett ett team.

Ansökan & frågor

I denna rekrytering samarbetar INSU AB med Unik Resurs i Sverige.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR.

Sista ansökningsdag är 2021-08-22. Urval kommer att ske löpande under sommaren, så vänta inte med din ansökan.

För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Uniks rekryteringsteam Karolin Loström, 072-147 92 36, karolin.lostrom@unikresurs.se, alternativt Elin Gladh, elin.gladh@unikresurs.se.

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2021
  • Ansök senast: 22 augusti 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


23 oktober 2023

20 oktober 2023

Mötesbokare

Mötesbokare

20 oktober 2023