OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass
som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.
Var ska vi någonstans?
Inspiras framgångssaga började redan 1984 och idag är vi en av Sveriges största aktörer inom FM branschen. Vi omsätter ca 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare, verksamma i hela landet. Vi är en stor arbetsgivare men med en varm och familjär känsla i bolaget, vi kallar den Inspira-Andan. Vi vet att det är viktigt att trivas på jobbet för att prestera och det är något som vi arbetar aktivt med hos oss genom vår värdegrunds fyra hörnstenar Medarbetarnöjdhet, Kundnöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse. Vår vision är att såväl kunder som medarbetare ska rekommendera oss till sina vänner och bekanta. Inte illa, va?
Inspira har gjort en förflyttning från att leverera lokalvårdstjänster till att erbjuda ett komplett utbud inom arbetsplatsservice. Våra tjänsteområden är facility management (FM), lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck och vi ska fortsätta att växa! För att lyckas ligger vårt främsta fokus på att hitta nya spännande kunder, vinna nya affärer och fortsätta att bredda oss inom våra tjänsteområden.
Vem söker vi?
Vi behöver stärka vår försäljningsorganisation med en affärsutvecklare som vill vara med och bidra när vi tar nästa steg på vår resa. I rollen förväntas du arbeta självständigt med hela försäljningsprocessen. För oss innebär det att du nosar upp nya affärsmöjligheter och kunder, kan ta dig an komplexa affärsupplägg, erbjuda konceptuella lösningar anpassade för just våra kunders verksamhet och behov, självständigt ta första kundkontakt och från kalkylering skriva anbud och presentera attraktiva lösningar såväl muntligt som skrifligt. Våra kunder finns både i offentlig och privat sektor och verksamma i de flesta branscher.
Du känner dig trygg med stora kontaktnät såväl internt som externt och vi ser gärna att du också har ett befintligt nätverk inom branschen. Mångårig erfarenhet från FM- och städbranschen är meriterande (eller från liknande bransch som exempelvis retail eller bemanningsbranschen).
När du inte är ute och gör presentation för kund kommer du vara placerad i Värtahamnen där vi sitter i fräscha lokaler med utsikt över vattnet. Du kommer att ha ett nära samarbete med vår säljorganisation och rapportera till vår försäljningschef.
För att trivas hos oss bör du:
• Vara resultatinriktad, självgående och ansvarstagande
• Vara utåtriktad och relationsskapande
• Inneha mycket god kunskap i Officepaketet
• Kan kalkylera och gillar att jobba med analys
• Har förmågan att ta fram attraktiva presentationer/anbud för kund
• Gilla att arbeta självständigt mot egen budget och uppsatta mål
Körkort är ett krav.
Vill du följa med på resan?
Skicka in dina ansökningshandlingar enligt nedan. Frågor om tjänsten besvaras av Charlotte Klärre, försäljningschef, på 08 - 505 53 723. Urval kommer att ske löpande och tillträde efter överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rigmor Öhman
HR-support Rigmor Öhman
Josefine Sundström
HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors
HR Anna-Karin Berts
Regionchef Nord Björn Jönsson
Personalchef Aira Tapper
Operativ Chef Per Karlsson
Personalchef Aira Tapper