Affärsutvecklare till globalt företag i Kista

Affärsutvecklare till globalt företag i Kista

Arbetsbeskrivning

Ta chansen att vara med och utveckla en helt ny avdelning hos vår väletablerade kund i Kista. Är du en social person som trivs i mötet med nya människor och har lätt för att skapa relationer?

Just nu söker vi dig med erfarenhet inom affärsutveckling till kommande uppdrag. Start förväntas i slutet av mars för att hålla på tills mitten av januari 2021. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Om tjänsten
För detta uppdrag kommer du ha ansvaret för att bygga upp en ny avdelning inom organisationen hos vår telecom-kund. Rollen är ny, men du kommer att vara en del av ett litet men mycket skickligt och motiverat team för att leda arbetet med utvecklingen av avdelningen framåt. Du kommer att arbeta med försäljning, samt hantera både nya och befintliga kunder inom organisationen. Syftet med rollen är att utveckla detta växande företag på internationell nivå.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

- Skapa nya värdefulla kontakter och kunder för företaget
- Förbereda kommande anbud
- Skapa internationella affärsmöjligheter
- Utveckla material till försäljningspresentationer och presentera detta för nya kunder
- Förbereda kontrakt och förhandla med kunder


Vem är du?
Till detta uppdrag söker vi dig som har tidigare erfarenhet av affärsutveckling och kan med dina erfarenheter bidra till god kunskap och nya idéer till uppdraget. Du har även tidigare erfarenhet av kontraktsskrivning, anbudsförfrågningar och har ett brett nätverk som du skapat genom många års arbetserfarenhet. Tidigare erfarenhet av telecom är meriterande. Med ditt kommunikativa och sociala sätt faller det sig naturligt för dig att skapa relationer med kunder, både nationellt och internationellt. Som ledare har du ett ”vi-tänk” och motiverar och peppar ditt team att alltid sträva framåt och att utvecklas.
Kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • max 10 dagar
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2020
  • Ansök senast: 3 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


20 november 2024

20 november 2024

20 november 2024

Expert Consultant

Expert Consultant

18 november 2024