AFFÄRSUTVECKLARE TILL KRUX

AFFÄRSUTVECKLARE TILL KRUX

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa fler och bättre affärer? Krux söker dig som vill vara med på en tillväxtresa. Tillsammans med oss och våra kunder.

Om företaget
Krux är en tillväxtpartner som hjälper företag och organisationer att göra fler och bättre affärer. Vi tror att tillväxt skapas genom att utveckla människor, tankar och affärer. Vi anser att tillväxtresor ska vara både spännande och roliga och där vår roll är att bidra med engagemang, nyfikenhet och mod. Med rötterna i varumärkesutveckling har bolaget sedan 1991 brunnit för att hjälpa kunderna att skapa tillväxt. 2019 valde Krux att ta in Private Equitybolaget NPB Invest som delägare för att ytterligare addera tillväxtkompetens i ägargruppen. Idag är Krux alltjämt i varumärkets tjänst men med ett ännu tydligare fokus på våra kunders tillväxt och affär.

Dina arbetsuppgifter
VAD VI ERBJUDER
Vi garanterar ett arbete där du får utvecklas, både som människa och som yrkesperson, i en miljö där du får jobba i ett team med andra tillväxtspecialister. Vi erbjuder drivna människor möjlighet att jobba med många olika utmaningar för många spännande varumärken.
En annan förmån, som våra medarbetare uppskattar, är flexibiliteten på Krux, möjligheten att skräddarsy dina arbetstider och val av arbetsplats. Vi tror att varje medarbetare vet när och hur de presterar allra bäst, därför får vi på Krux planera våra arbetsdagar i stort sett hur vi vill.
För att Krux ska vara en trygg arbetsplats har vi ett kollektivavtal som reglerar det mesta. Utöver det har vi givetvis många andra förmåner som förväntas av en bra arbetsgivare, som halvdagar på fredagar (ja vi vet att det är skönt att få en bra start på helgen), friskvårdsbidrag, flextid, 30 härliga semesterdagar. Ja, allt det där som gör arbetslivet lite lättare och ger dig förutsättningarna att bli så bra som möjligt.

DINA ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna består i att leda strategi- och utvecklingsprocesser samt utveckla tillväxtstrategier som tar våra kunder mot sina tillväxtmål. Detta sker i tät kontakt tillsammans med kollegor, samarbetspartners och kundernas beslutsfattare, där du ansvarar för att bestämma riktning för tillväxten.
Du ansvarar även för omvärldsbeavkning och insiktsarbete för de varumärken du ansvarar för att utveckla och säkerställer de metoder och processer som vi använder.

Du ingår i våra tillväxtteam som strategiskt ansvarig för kundens affär och varumärke. Du leder workshops och deltar i kundmöten där du ansvarar för att stödja kundens ledningsgrupp med strategiska- och långsiktigt hållbara råd.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som är nyfiken på kundernas utmaningar, har modet att leda tillväxtresor och brinner för att skapa verklig förändring.

Du har ett strategiskt tänk och hittar nya vägar för att utveckla kundens varumärke och affär.
Du är analytisk med förmågan att både se helheten och kunna driva genomförandet av strategi- förändringsarbeten.

Du är en erfaren kommunikatör med förmågan att inspirera människor till utveckling.
Du har förmågan att förklara komplexa frågeställningar på ett pedagogiskt sätt.

Idag arbetar du kanske som affärsutvecklare, affärsarkitekt, verksamhetsutvecklare eller har en bakgrund inom varumärkes-, kommunikations- eller organisationsutveckling och vill ta nästa steg i karriären? Eller så är du en människa med genuin kunskap inom området och engagemanget och modet att ta steget till något nytt.

Information och kontakt
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Sista ansökningsdag: 2023-05-21
Placeringsort: Flexibel/hybrid (Skellefteå)

I denna rekrytering samarbetar Krux med Wikan Personal. Passar beskrivningen in på dig är du välkommen med din ansökan via länk på Wikans hemsida. Hör gärna av dig med eventuella frågor till rekryteringskonsult, Tomas Vidmark, e-post: Tomas@wikan.se, alt. 0910-77 09 82.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Botnia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 21 maj 2023

Liknande jobb


19 december 2024

Compliance Manager

Compliance Manager

20 december 2024

Business Process Manager

20 december 2024