OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
RGS Nordic är ett nordiskt miljö företag och är marknadsledande inom behandling av förorenad mark- och vatten samt återvinning av industriavfall med verksamhet i Danmark, Sverige och Norge.
Som ett av Nordens största företag inom området ser dom det som sitt åtagande att aktivt bidra till samhällets övergång till den cirkulära ekonomin. Dom har lång erfarenhet av att behandla förorenad mark och vatten samt hantera avfall på ett kostnadseffektivt och miljövänligt sätt.
Vision - Vi renar den jord som våra barn ska ärva.
Vad RGS erbjuder:
Hos RGS utlovas ett arbete med omväxlande och intressanta arbetsuppgifter med stor påverkansmöjlighet med korta och snabba beslutsvägar. Du blir en del av en miljö med entreprenörsanda där det alltid finns utrymme för egna initiativ och idéer.
Du kommer att omges av ett fantastiskt team av kompetenta kollegor och medarbetare, där humor och integration är en viktig del vardagen. Individuell lönesättning enligt kvalifikationer, goda anställningsvillkor och förmåner. Utöver detta har du möjlighet att driva din egen utveckling inom bolaget då RGS erbjuder fortlöpande kompetensutveckling av sina medarbetare.
Om dig:
Vi söker dig som har ett driv och engagemang för att bygga långvariga kundrelationer i en dynamisk och innovativ miljö. Du kommer jobba med hela säljprocessen så erfarenhet av B2B försäljning och relationsbygge är grundläggande.
Vi vill träffa dig som har ett brinnande intresse av försäljning och känner dig redo för nästa steg i karriären. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, är kreativ och tålmodig då rollen kräver tid för att bli fullärd inom området.
Krav:
- Gymnasieexamen
- Erfarenhet av B2B Försäljning
- Erfarenhet av Microsoft Officepaketet
- Körkort
Meriterande:
- Erfarenhet av mark & jordanalyser
- Tidigare erfarenheter av avfallbranschen, åkeribranschen eller anläggningsbranschen
- Erfarenhet av att jobba i ERP och CRM system
- Kunskap om lagar och regler för schakt
- Erfarenhet inom komplex tjänsteförsäljning
Vad rollen innefattar:
- Utveckla och bygga upp potentiella och existerande affärer
- Skapa och vårda kundrelationer
- Planera, budgetera, kalkylera och utveckla affärsområdet
- Samla in, analysera och rapportera sammanställningar och analyser av data för att möjliggöra kvalitativt beslutsfattande i strategiska frågor.
- Identifiera marknadsmöjligheter
Övrigt:
I denna process kommer vi att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.
Frågor kring rollen eller processen kan riktas till hanna.andersson@happyboss.se eller casper.mattsson@happyboss.se