Affärsutvecklare till Solna

Affärsutvecklare till Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du göra vardagen lite enklare ihop med ett stort företag inom livsmedelsbranschen? Bland annat genom att kombinera data och de innehåll de har inom deras olika affärer och skapa helt unika kunderbjudanden och paketeringar. Vi söker nu en Marknads- och affärsutvecklare med ansvar för att driva utvecklingen av marknads framtida finansiering inom kommunikation, intäktsinnovation och affärsutveckling. Att tänka annorlunda, använda de senaste digitala möjligheterna och vara i ständig förändring är några av de delar som du får i denna roll. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som Marknads- och affärsutvecklare, är din övergripande uppgift att driva förflyttningen av morgondagens marknadsplatser vilket innebär att driva företagets kommunikations- och kanalandskap och dess olika affärsmodeller för att skapa värde och långsiktig konkurrenskraft. Genom analys, insikt och omvärldsbevakning är du med och bidrar till att förflytta företagets marknadsbearbetning efter kundresan. 


Du driver löpande interna och tvärfunktionella projekt med ansvar för att säkerställa att vi har rätt balans mellan varumärkeskommunikation & marknadsintäkter genom rätt portfölj, rätt prissatt mot rätt framtida kunder. Arbetet innebär operativt, taktiskt och strategiska utmaningar.

Arbetstider
Heltid, start enligt överenskommelse.  

Kvalifikationer
Högskoleutbildning; ekonomi, ingenjör eller motsvarande kunskap genom erfarenhet.
God förståelse för Media / IT-utveckling, samt kunskap om aktuella teknologier.
Mycket goda kunskaper i Power Point
Du har flera års arbetserfarenhet av projektledning, strategi och affärsutveckling inom media, detaljhandel, uppstart och förändringsarbete med dokumenterat goda resultat.

Du har hög ambition och drivkraft med förmåga att hantera otydligheter, komplexa problem, samt snabbt sätta dig in i nya frågeställningar. Du har vana att arbetat agilt. Som person är du ödmjuk, nyfiken, kreativ, analytisk och bidragande gott samarbete. Du är van att arbeta i en föränderlig miljö och kan ta stort eget ansvar för att driva mot resultat.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-07-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2021
  • Ansök senast: 12 juli 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


22 juni 2024

20 juni 2024

18 juni 2024