OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Länsförsäkring Kronoberg
Vi söker nu en engagerad affärsutvecklare som vill vara med och tillsammans med Länsförsäkring Kronoberg driva utvecklings- och förbättringsarbete. Rollen som affärsutvecklare/projektledare innebär att ansvara för aktiviteter och insatser som görs för att utveckla verksamheten och skapa så nöjda kunder som möjligt.
Tjänsten är en allmän visstidsanställning under 11 månader, med tillträde snarast och med möjlighet till förlängning.
Den snabba teknikutvecklingen tillsammans med våra kunders behov ställer höga krav på vår förmåga att kunna utveckla och anpassa vår verksamhet och våra affärer för att skapa nöjdare kunder och bredda våra affärer. Som person gillar du att vara i miljöer där det händer saker och trivs med att ha många bollar i luften samtidigt. Du har ett en god förståelse för och ett stort intresse för den utveckling som sker på bolaget.
Rollen kräver god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift. Men även att samverka med kollegor och tillsammans med andra leda och bidra till utveckling och förbättring.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och vi söker dig som är en drivande person med goda ledaregenskaper, som är strukturerad, handlingskraftig och som har förmågan att få saker gjorda. Vidare har du inga problem med att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Det är också viktigt att du jobbar på ett prestigelöst sätt och att du har lätt för att samarbeta.
Något vi också värderar högt i rollen som projektledare inom strategi och affärsutveckling är vikten av att kunna motivera och entusiasmera projektdeltagarna och kollegor samt påverka människor i sin omgivning på ett positivt sätt.
Vi ser gärna att du har:
· Akademisk utbildning eller likvärdig utbildning
· Erfarenhet av projektledning
· Erfarenhet av att driva förändrings- /innovationsarbete