Affärsverken söker Servicekoordinator

Affärsverken söker Servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

På Affärsverken vill vi skapa enkelhet för kunden i vardagen! Vi har en bred verksamhet med två gemensamma nämnare – hållbarhet och bra service. För oss är hållbarhet inte en konkurrensfördel – det ingår i vår värdegrund. Med omtanke både om vår personal och miljön vi verkar i. Vi har ett högt medarbetarengagemang och sätter extra fokus på vår hälsa, inte minst genom flera medvetna hälsoaktiviteter.

Som servicekoordinator hos oss är du navet för att vår lokalvård och specifika uppdrag fungerar. Arbetsplatsen är uppdelat på två olika kontor ute på Mältan.  Du kommer ha huvudansvar för att städa våra lokaler, hantera lunch- och konferens-beställningar samt vara en viktig del för att skapa en trivsam arbetsplats.

Du blir en del av vår gemenskap på kontoret. Arbetet isig är självständigt och kräver egen drivkraft.

Rollen som Servicekoordinator
Moment som förekommer i rollen

-Städning av kontorslokaler.

-Lunchbeställningar.

-Organisera förtäring och iordningställning till möten.

-Materialinköp.

-Kontakt med städfirma vid större jobb.

-Vara behjälplig vid olika interna företagsarrangemang.

Erfarenheter och kunskaperFör tjänsten ser vi gärna

-Grundutbildning i lokalvård eller erfarenhet som anses likvärdig.

-B körkort.

-Viss datorvana då vissa moment sker elektroniskt.

-Behärska svenska i tal och skrift.

Personliga kompetenser
Utifrån rollen och Affärsverkens värdeord, omtanke, närhet och affärsmässighet värdesätter vi:

Självgående - kunna ställa om, prioritera och vara flexibel i att växla mellan olika arbetsuppgifter.

Samarbetsorienterad - trevligt bemötande och lyhördhet för att bemöta beställarnas behov mot önskat resultat.

Relationsskapande - tar aktivt initiativ i sociala sammanhang och har lätt för att skapa nya relationer och trevligt arbetsklimat.

Övrigt
Vi använder kompetensbaserad rekrytering för en fördomsfri rekrytering utan diskriminering. Det sker med såväl omtanke om människan som med fokus på affärsmässighet och vem som är bäst lämpad för rollen.

Arbetstid och lön
Heltid, 6 månaders provanställning, månadslön

Sista ansökningsdatum
Urval sker löpande och så även statusuppdatering till dig som sökande.

Jag berättar gärna mer om tjänsten
Simon Kristiansson, Projektchef Infra
0733 - 615 702, simon.kristiansson@affarsverken.se​

​​​​​​Facklig företrädare
Göran Johnson, Vision
goran.johnson@affarsverken.se

Dnr 2022/264 2.7.1

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Affärsverken Karlskrona AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2022
  • Ansök senast: 30 oktober 2022

Postadress

Tippvägen
RÖDEBY, 37342

Liknande jobb


25 november 2024

Söker Daglig Hushållerska

18 november 2024