After Sales Coordinator

After Sales Coordinator

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
I denna tjänst jobbar du med orderadministration, logistik och service. Du är koordinatorn som ser till att allt fungerar i leveransen av vitvaror och reservdelar till KöksCentrums kunder i Malmö med omnejd. Du har full koll på vem som ska ha vilka vitvaror samt när och hur de ska levereras. Du har kontakt med många människor, löser de utmaningar som dyker upp under en arbetsdag och du gör det med ett smil på läpparna eftersom du är ett fullblodsproffs på att ge service. Tjänsten är placerad i Malmö.


Sökord: koordinator, koordinera, administratör, innesäljare, kundservice, trafikledare



Om verksamheten
KöksCentrum är ett familjeföretag som sedan 1970 framgångsrikt drivit butiksrörelse inom vitvaror och köksinredning. I dag har vi 12 butiker i södra Sverige. KöksCentrum är medlem och delägare i Elon, Nordens största leverantör av vitvaror.
Läs mer på www.kokscentrum.com/



Mer om tjänsten
Här kommer du att jobba mot företagskunder, oftast fastighetsbolag som KöksCentrum har avtal med. Kunden vet vilka vitvaror eller reservdelar de vill ha och vart de vill ha varorna levererade. Ditt jobb är att koordinera resten av affären så att alla blir nöjda och alla underlag blir korrekta.

Du kommer att koordinera produkter, lager, transporter, mottagare och tidpunkter med hänsyn till avtal samt dokumentera och administrera. Du kan också boka ut egna eller externa tekniker när det behövs. Du jobbar uteslutande framför dator och i telefon, under en vanlig arbetsdag dyker många frågeställningar och utmaningar upp som du behöver lösa.

I den här tjänsten är du en kombination av trafikledare, problemlösare, servicegivare och administratör. Med ett glatt humör :-). KöksCentrum är ett litet företag där man hjälps åt, vid behov och om du har tid över kommer du att vara en resurs för dina kollegor.



Din profil
Du har dokumenterad erfarenhet av en tjänst med liknande ansvar. Det innebär att du har ansvarat för att logistiska processer fungerat, du är en problemlösare av rang och har utmärkta referenser i fråga om kundmottagande och service.

Självklart är du stresstålig, du tycker om när det rör på sig och du har lätt att ta beslut. Att du talar och skriver en felfri svenska är krav.



Ansökan
Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 30 november. Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024