OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Grundig Nordic.
Om företaget:
Grundig Nordic är ett snabbt växande företag på den nordiska marknaden som tillverkar och säljer produkter inom hemelektronik och hushållsapparater. En spännande portfölj av varumärken som Grundig, Beko och Blomberg gör företaget attraktiva för konsumenter i hela Norden. Grundig finns i samtliga nordiska länder och har sitt huvudkontor på Sköyen i Oslo, Norge. För denna roll tillhör du kontoret som är beläget i Motala, där ett team på tre personer arbetar idag.
Du får möjlighet att arbeta i en internationell miljö och bli en del av en energisk, ambitiös och framgångsrik organisation. Grundig Nordic erbjuder konkurrenskraftiga villkor och bra pensions- och försäkringssystem.
Arbetsuppgifter:
I rollen som After Sales Specialist ansvarar du för teknisk support till slutkunder, återförsäljare och verkstäder i Finland genom att besvara inkommande samtal, e-post och förfrågningar via företagets CRM-system. Det kan bland annat handla om att supportera vid frågor kring produkter samt hantera och validera begäran om garantitjänst och returer. Vidare har du ett nära samarbete med Grundigs säljare samt egna fabriker och eskalerar ärenden. I rollen får du teknisk stöttning och utbildning från organisationen och fabrikerna.
Du blir en del av Grundigs nordiska Aftersales-team som består av tio personer. Ett härligt gäng som jobbar hårt varje dag för att ge företagets kunder den bästa servicen och kundupplevelsen. Du rapporterar till Aftersales Manager.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har tekniskt intresse och/eller besitter teknisk kunskap, exempelvis inom vitvaror, elektronik, industri, montering eller rör- och ventilation
• Erfarenhet av en support- eller servicefunktion
• Flytande kunskaper i finska och svenska, i såväl tal som skrift
• Data- och systemvana
• Teknisk kunskap om MDA-produkter (hushållsapparater) är starkt meriterande
Vi söker dig som drivs av att ge god service och är mån om att hjälpa andra. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och driver självständigt ditt arbete framåt. Du har alltid kunden i fokus och vill lösa deras problem, antingen på egen hand eller tillsammans med dina kollegor. För dig är det naturligt att vara en lagspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen och din goda förmåga att kommunicera bidrar du med stort sinne för kvalité och service.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Motala
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund