OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Är du redo för nästa utmaning i karriären? Har du kompetensen, drivet och intresset så kan vi matcha dig till ett inhyrningsuppdrag med start omgående!
Vi söker en självständig ”doer” som har dokumenterade erfarenheter av att jobba i AGDA!
Om företaget
Vi hyr ut och direktrekryterar personal till våra kunder som främst är verksamma inom bank och finans, advokatbyråer, IT, försäkrings- och fastighetsbolag. För inkommande rekryterings- och bemanningsuppdrag söker vi nu erfarna löneadministratörer som vill som bidra med sin kompetens och personlighet hos våra kunder! Med vårt breda kontaktnät kan vi hjälpa dig ta nästa steg i din karriär inom löneadministration!
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta;
• Löneberedning
• Inrapportering
• Utrapportering
• Lag- och avtalstolkning av lönefrågor
• Ständigt hålla sig uppdaterad på regelverket kring lönefrågor
Kvalifikationer
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av löneadministration - specifikt med administration i AGDA. Dina kunskaper är självklart väl uppdaterade inom regelverken kring lönehantering och avtal. Du har en ekonomisk gymnasieutbildning med en kompletterande utbildning i löneadministration eller motsvarande. Goda datorkunskaper är ett krav.
Som person är du trygg i dig själv och kompetent i din yrkesroll. Du har ett trevligt och prestigelöst sätt. Du är självklart ansvarstagande och noggrann med en god social kompetens.
Övrigt
Stämmer du in på beskrivningen? Skicka in din ansökan – intervjuer kommer att äga rum under vecka 50 och start är omgående därefter!
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathilda Runstedt
Mathilda Runstedt
031 - 711 98 00
Anna Albo
031-711 98 00
Mathilda Runstedt
031-711 98 00
Hanna Bäckhage
031-7119800
Hanna Bäckhage
031 - 711 98 00
Hanna Bäckhage
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00