Agent Kundcenter Företag

Arbetsbeskrivning

Du är Nordeas röst utåt

Agent Kundcenter Företag

Som agent på Kundcenter Företag kommunicerar du med våra företag och föreningskunder kunder via telefon. Du arbetar med hög tillgänglighet och hittar behovsanpassade lösningar till våra kunder.

Du driver försäljning och stärker varumärket med fokus på positiva kundupplevelser
Du visar ett genuint intresse för kunden och löser dess ärenden genom att hitta rätt produkter och tjänster. Du har förmågan att se möjligheter i varje unik kundsituation. Genom ett professionellt bemötande med fokus på kvalitet och värdeskapande service, bidrar du till ökad kundnöjdhet.

Utåtriktad, målmedveten och engagerad
Du har erfarenhet och stort intresse av finansiell rådgivning och stimuleras av att arbeta resultatinriktat. Du kan sätta dig in i kundens situation och utveckla ett positivt samspel och därigenom koppla samman kundens behov med våra produkter och tjänster. Du har kunskap och erfarenhet av att bygga nätverk med såväl kunder som kollegor. Du har en hög kommunikativ förmåga och lätt att sätta dig in i olika situationer.

Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad samt erfarenhet från andra arbeten.

För närmare information om verksamheten och tjänsten är du välkommen att kontakta Johan Harlén på telefon 016-16 48 01eller via mail johan.harlen@nordea.com.

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2013-09-23
Ansökningar tas emot endast via Nordeas hemsida nordea.com/karriär.

Kundcenter Sverige betjänar Banking Sveriges kunder via telefon och e-post, det vill säga telefonkanalen enligt privatmarknadsstrategin och strategin för företagsmarknaden. Kundcenters fyra enheter i Sverige hanterar cirka fyra miljoner telefonsamtal och cirka 150 000 e-postmeddelanden per år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Harlén
016-16 48 01
Carl Ekelund

Lena Eriksson

Kjell Granlund

George Trantafillos

Magdalena Björkbäck
070-597 66 41
Heléne Wiberg
0101563790
Maria Eriksson
0101563790
Peter Tökke

Mustafa Naama
+46727301980

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordea Bank AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 5 september 2013

Besöksadress

Smålandsgatan 17
Stockholm

Postadress

Smålandsgatan 17
STOCKHOLM, 10571

Liknande jobb


19 november 2024

Head of Working Capital Solutions, DNB Sweden

26 oktober 2024

Commercial Advisor

29 oktober 2024